TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
11-3-2010 14:53:25
Ik denk dat je best in okt-nov kan gaan zien, dan komt in de meeste winkels de collectie voor 2011 binnen denk ik. 6maand lijkt me wel heel lang, maar een maand of 3 moet je toch wel tellen. Groetjes
|
|
Kim
21-5-2011
|
11-3-2010 14:53:56
Wij trouwen in mei 2011, 'k vind dit een interessante vraag ;) In één of ander bruidsmagazine heb ik gelezen dat de beste periode september - oktober is als je in het voorjaar trouwt .. (maar is dit ook echt zo? geen idee)
|
|
Gwen
14-5-2010
|
11-3-2010 15:04:04
Hallo,
Als je wilt wachten op de collectie van 2011 kan je begin november best gaan dan is normaal gezien alles binnen.
Ik heb 6 maanden op mijn kleedje moeten wachten dus kan wel maar hangt van het merk dikwijls af. Marylise heeft over het algemeen een lange leveringstermijn.
Veel succes met de voorbereidingen want voor je het weet staan er nog maar 63 dagen op teller.
Gwen
|
|
Tina
1-5-2010
|
11-3-2010 15:13:48
Hey,
Zoals hierboven vermeld nieuwe collectie einde van het jaar.
Nu, ik heb hier niet op gewacht aangezien omdat ik wist dat op het merk van mijn kleed een lange leveringstermijn zit. Mijn kleed heeft meer dan 8 maand op zich laten wachten ...
En wie ziet het verschil tussen collectie 2011 of 2010 ??? Buiten jezelf : niemand.
Want een trouwkleed is een trouwkleed voor de meeste mensen (voor de bruid niet natuurlijk ).
Je kan dus naar de vakantie toe al is rondkijken. Zie je dan iets van een merk dat veel tijd nodig heeft, ben je op tijd. Vind je nog niets kan je in de collectie van 2011 kijken tegen november.
Zo zou ik het doen !
Succes
TINA
|
|
Sofie
15-5-2010
|
11-3-2010 15:43:33
Hey!
Ik trouw in mei en ben begin december voor mijn kleedje gaan kijken. Het is een Marylise van de nieuwe collectie 2010 en eind maart zou het binnen zijn in de winkel. Het zal inderdaad van merk tot merk afhangen maar als je in november ofzo gaat kijken heb je denk ik wel tijd voldoende.
Veel plezier al met het uitkiezen!
|
|
Els
29-5-2010
|
11-3-2010 15:43:35
Dag Kelly
het hangt vooral van het merk af hoe lang je erop moet wachten. Ik ben eerst op zoek gegaan naar een bepaald merk en heb dan bij de winkel geïnfomeerd hoelang de gemiddelde levertijd bedroeg voor dat merk. Ik heb eind november 2009 mijn jurk gekozen en ging binnen zijn eind maart-begin april. Hij is echter veel sneller toegekomen, nl midden februari en ga nu zaterdag langs voor mijn eerste pas.
Als je nu al je smaak vindt, zou ik echter niet wachten op de nieuwe collectie. Zoals hierboven reeds gezegd werd, geen kat die het ziet of je jurk van de nieuwe of de oude collectie is. Enkel jij zal het weten, en wat doet het ertoe als het je droomjurk is?
veel plezier met het kiezen!
Els
|
|
Kelly
4-6-2011
|
11-3-2010 15:49:30
Voor mij gaat het niet zo zeer over die nieuwe collectie hoor, want inderdaad, niemand ziet dat. Maar stel dat ze daar in de winkel zeggen: seg, die is er ook rap bij!
Denk dat ik idd in juli al ne keer ga kijken, moet me nu al kei hard tegenhouden! :-)
|
|
Tina
1-5-2010
|
11-3-2010 15:55:33
Kelly,
Ik ben de eerste naar de winkel geweest op 9 mei 2009.
Ik trouw op 1 mei 2010 ...
Heb die eerste keer 2 van mijn 3 keuzes kunnen passen.
Heb tot 9 juli moeten wachten vooraleer ik mijn 3de kleed heb kunnen passen (is een rood kleed, en dat wou ik absoluut in het echt zien).
Het is dan ook dat kleed geworden.
Heb het direct besteld en het is nu juist binnen !
Niemand die mij raar heeft bekeken hoor ! Integendeel, ze zeiden me dat ik geluk had dat ik zo snel ben gekomen want anders had ik mijn droomkleed niet kunnen nemen...
Niks van aantrekken dus.
Ga gerust al is in de vakantie kijken (en doe nu al wat website) !
TINA
|
|
Gitta
9-4-2010
|
11-3-2010 16:00:34
Hoi Kelly
ik trouw volgende maand en ben mijn jurk gaan kiezen in augustus 2009. Ik moest toen tot eind december wachten voor mijn eerste échte pas. Dus je ziet dat er bij sommige merken zeker wat tijd tussen zit (het mijne is van Linea Raffaelli trouwens). Daarentegen ken ik koppels die hun trouw pas een half jaar op voorhand vastleggen en ook nog aan de gepaste kledij geraken...
Ik zou gewoon niet té lang wachten en tijdig eens wat winkels bezoeken, zodat je al een idee hebt. Vind je niet meteen wat je zoekt, heb je nog alle tijd om af te wachten en verder te vergelijken.
Veel plezier!
|
|
Joke
19-6-2010
|
11-3-2010 16:37:32
Even ter info: De termijn tussen het kiezen van je kleed en de eerste pas is niet noodzakelijk gelijk aan de leveringstermijn! Als je een jaar op voorhand je kleed gaat kiezen zul je in theorie altijd langer moeten wachten op de eerste pas dan als je een half jaar op voorhand zou gaan kiezen, gewoon omdat de datum van de eerste pas vooral afhankelijk is van de datum van het huwelijk!
Ik ben mijn kleed een half jaar op voorhand gaan kiezen (begin februari), dit is de termijn die door de winkel zelf aangeraden werd. Ze rekenden voor mijn jurk een leveringstermijn van 6 à8 weken.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
11-3-2010 17:52:27
Ik trouwde eind juli 2009 en ben eind december 2008 mijn kleed gaan kiezen.
Hebben jullie dit jaar nog trouwers in de familie of in de vriendenkring? Anders zou ik toch nog even afwachten, stel dat zij hetzelfde aanheeft dan jij... Ook niet leuk, hé! Zo heb ik één bepaalde jurk van Marylise al 4x de revue zien passeren...
|
|
Kelly
4-6-2011
|
11-3-2010 18:37:37
@ Véronique: goede opmerking. Vrienden van ons trouwen dit jaar juli. Nu zie ik haar niet dezelfde smaak hebben zoals ik heb, maar je weet maar nooit hé! Dus zal dat maar even afwachten
|
|
Ellen
14-8-2010
|
11-3-2010 19:06:00
Iedere nieuwe collectie komt uit in Oktober ... dus misschien eind dit jaar al eens gaan kijken. Vele succes en geniet ervan ...echt leuk je kleed gaan zoeken! Ellen
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
11-3-2010 20:11:29
wij zijn gaan kiezen eind oktober, om 25juni te trouwen. Mijn jurk (van Maryilise) had een leveringstermijn van 4maanden, heb dus net mijn eerste pas achter de rug. Ik heb geen tijd tekort maar langer had ik toch niet moeten wachten, want ik heb 3pasbeurten. Soms hoor ik hier dat mensen maar 1 keer gaan passen, ik zou er niet op rekenen dat je kleed dan helemaal in orde is. Ik ben 6kg afgevallen sinds de keuze van mijn kleed (en dan nemen ze je maten) en nu moest er toch wel wat ingenomen worden. Binnen 3 weken voor 2e pas, en zo verder tot het goed is. Maar standaard nemen ze in de winkel bij ons (Maya in hemiksem) 3pasbeurten, wel voordeel dat je retouches gratis zijn :) Rond het einde van het jaar zijn er heel wat modeshows, ik zou hier zeker eens naar gaan kijken! Je hoeft ook geen kleedje uit de nieuwe collectie te nemen, één van onze kleedjes is al een paar jaar geleden uitgekomen maar daarom niet minder prachtig! Het kan leuk zijn om snel de zoektocht te beginnen en je kleed te gaan kiezen, maar hou er rekening mee dat je dan langer gaat moeten wachten om het te gaan passen want de winkels geven voorrang aan de mensen die retouches moeten hebben die sneller trouwen (wat me ook logisch lijkt...)
groetjes kristien
|
|
Niki
|
12-3-2010 10:43:37
Lieve aanstaande bruidjes,
Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben een student die momenteel werkt aan een
onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm
helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost
maar 2 minuten van je tijd)
Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!!
Groetjes,
Niki
|
|
Jennifer
30-7-2010
|
12-3-2010 17:59:24
ja ... je moet toch zeker een dik half jaar op voorhand gaan rondkijken.. maar te vroeg das ook iets e,.. je bent dan wel op je gemak, maar het wachten tot je terug mag gaan passen of je het effectief moogt dragen lijkt zo super lang :) wij trouwen 30juli, kleed gepast en besteld eind november.. en in april 1e pas :) spannend!!! maar het lijkt zooooo lang :)
|
|
kristel
20-10-2010
|
14-3-2010 16:48:34
men jurk komt van www.aziexport.com ze maken hele mooie jurken maar je betaald maar een derde van de prijs in exclusieve bruidszaken, voor zelfde jurk zelfde stof,... ze hebben nu ook een eigen collectie maar als je zegt van deze foto die jurk wil ik, in ander kleur bv met die accenten dat gaat allemaal.
hele vriendelijke mensen hebben veel jurken op hun webshop op kapaza staan.
ik zal menjurk hebben in juni, trouwen in okt, heb voor eerst gaan kijken in feb, met straks eerste fotos van menjurk op paspop
|
|
wendy
18-6-2011
|
15-3-2010 14:31:42
Hoi Kristel,
Wij trouwen in juni 2011, en was ook van plan mijn jurk te bestellen bij azieexport. Heb nog een afpraak gemaakt, was dat van plan om tegen de zomer te doen. Ben je tot hiertoe tevreden of hen? Heb er een beetje schrik voor, hopelijk kan jij mij gerust stellen. Hou mij maar verder op de hoogte :-)
Grts,
|
|
wendy
18-6-2011
|
15-3-2010 14:38:51
Hoi Kelly,
Wanneer trouwen jullie? Wij trouwen ook in juni 2011, nl 18 juni 2011. Wij geven ons feest in De Kapelhoeve in Turnhout.
Tegen mij hebben ze gezegd dat vanaf september ,oktober de nieuwe collectie in de winkel ligt.
Heb wat mails gestuurd naar enkele winkels, en ze houden mij dan op de hoogte wanneer de nieuwe collectie er is. Dan nodigen ze u ook uit voor modeshows en zo.
Grts,
|
|
deborah
28-5-2011
|
15-3-2010 14:59:59
hoi kelly
ik trouw op 28 mei 2011 en ik heb reeds mijn kleedje al gekozen.
ik kon idd ni langer wachten :)
ik heb mijn kleedje direct gevonden :)
als je je smaak ni vind kan je idd wachten tot de nieuwe collectie, maar das natuurlijk je eigen keuze :)
|
|
Tineke
23-7-2010
|
15-3-2010 17:44:34
Ik trouw op 23 juli 2010. Heb vorige week gebeld naar een winkel om een afspraak te maken en de reactie was "goh mevrouw, u bent echt wel laat hè". Zo lang moet je dus blijkbaar niet wachten ;) (nu, ik was zwanger en kon niet eerder gaan - mij hadden ze verteld dat je normaal gezien toch een 6 maand moet rekenen)
|
|
Kelly
4-6-2011
|
16-3-2010 8:23:28
@ wendy: wij trouwen 4 juni 2011 in Kessel (Nijlen).
Onze feest gaat door in Familia in Nijlen.
Bij welke winkels heb je geïnformeerd naar de modeshows en zo?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|