Terug naar overzicht
wij enkel avondfeest! groetjes
Enkel avondfeest :-)
als ik opteer voor achteraf als bedanking een foto te geven gaat dit wel aan iedereen zijn die ons iets als kado gegeven heeft of dat nu op de receptie, avondfeest of gewoon buitenaf geweest is. als we opteren voor iets van bedankingen (kadootje) dan zal het enkel voor de avondgasten zijn. maar wel rekening houdend met het feit dat al onze gasten van de receptie ook op het avondfeest zijn. lesley
Hey Wij hadden voor iedereen bedankjes. We gaven 1 per koppel op de receptie en 1 pp op het avondfeest (deed ook een beetje dienst als tafeldecoratie, daarom we dit zeker per persoon gaven) Vele groetjes Ellen
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Hallo, Aangezien je op de receptie ook wel wat cadeau's zal krijgen zou ik deze mensen toch ook een bedankje meegeven maar dan bv. 1 per koppel zoals Ellen reeds vermeld. Gwen
Wij hadden een foto als bedanking en hebben aan iedereen waarvan we iets kregen (bloemen, geld,...) of die iets op de dag zelf hebben gedaan (mensen die iets speciaal deden in de kerk bv.) een foto gegeven. Enkel iets geven aan de mensen van het avondfeest vind ik wat 'ondankbaar'... Het is niet omdat jullie ze niet uitnodigen voor het avondfeest dat ze geen moeite doen om je dag prachtig te maken. Zo heb ik een nonkel en tante die niet naar het avondfeest zijn gekomen, maar die wel zo maar even €250 hebben gestort. Ook waren er aan de kerk héél veel mensen bloemen komen afgeven die wij niet op ons avondfeest hebben gevraagd, maar die ik wel wil bedanken. Kinderen van mijn klasjes (was vorig jaar lkr. in 1ste en 6de leerjaar) die speciaal één uurtje naar de kerk zijn gekomen, enkel om de juf te zien trouwen, vind ik super!
ook wij voorzien iets voor aan de kerk buiten de kleutetrjes van schooltjes waar men kinderen school lopen steken altijd een kleine viering in elkaar een soort dansje dat ze voor bruidspaar opvoeren, heb het al 4 huwelijke nu zo meegemaakt dus zal bij ons ook wel zo zijn, dat zijn dan 2 volle kleuterklassen enkel in 1ste en peuterklasje heb ik dan geen kindje zittten pas in april 2011. heb dan wel nog kindjes in 1ste , 3de en 4de lj zitten ze gaan die dag niet naar school maar de kinderen van lager zullen geen uurtje mogen verletten . de mama's waar ik best mee in contact sta van aan school klasgenootjes van men kids dan zijn uitgenodigt op receptie en voor de kerk , geen avondfeest die houden we voor de beste vrienden en familie omdat we 10jr geleden groot feest hebben gegeven met alles en iedereen en das ons niet goed bevallen gehad dus iedereen die komt krijgt attentie, receptie per koppel avondfeest per persoon. en kids elk iets
Ik denk ook dat wij met foto's gaan werken, dat we achteraf dan opsturen of afgeven, en dat het een foto per koppel zal zijn die iets gaf, aanwezig was, is het nu voor receptie of avondfeest. We doen dat omdat we gewoon blij zijn dat ze erbij waren, of omdat we iets kregen...