Terug naar overzicht
wij enkel avondfeest! groetjes
Enkel avondfeest :-)
als ik opteer voor achteraf als bedanking een foto te geven gaat dit wel aan iedereen zijn die ons iets als kado gegeven heeft of dat nu op de receptie, avondfeest of gewoon buitenaf geweest is. als we opteren voor iets van bedankingen (kadootje) dan zal het enkel voor de avondgasten zijn. maar wel rekening houdend met het feit dat al onze gasten van de receptie ook op het avondfeest zijn. lesley
Hey Wij hadden voor iedereen bedankjes. We gaven 1 per koppel op de receptie en 1 pp op het avondfeest (deed ook een beetje dienst als tafeldecoratie, daarom we dit zeker per persoon gaven) Vele groetjes Ellen
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577 Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Lieve aanstaande bruidjes, Aller eerst, van harte gefeliciteerd!!! Ik ben een student die momenteel werkt aan een onderzoek op het gebied van bruiloften en weddingplanners. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete voor mij zouden willen invullen (kost maar 2 minuten van je tijd) Klik op de volgende link: www.thesistools.com/?id=123577
Alvast bedankt!! Groetjes, Niki
Hallo, Aangezien je op de receptie ook wel wat cadeau's zal krijgen zou ik deze mensen toch ook een bedankje meegeven maar dan bv. 1 per koppel zoals Ellen reeds vermeld. Gwen