Terug naar overzicht
Beste Helga, ben zelf professioneel muzikante en kan je zeker verderhelpen. Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com. Groetjes, Sanderijn
Wij hebben volgende: www.merrymarry.tk Gwen
Wij hebben een duo (broer en zus), hij speelt gitaar en ze zingen allebei. Echt heel mooi en niet duur! je kan me altijd contacteren voor hun telefoonnr. Ze zijn van St-Truiden dus denk dat Hasselt geen probleem is voor hen. Groetjes, Sofie
Hallo!! Wij zijn 3 enthousiaste muzikanten uit Vlaams-Brabant! (Diest - Melkwezer) Jouw wens is onze uitdaging. We hebben ondertussen al een mooie repertoire waar je in kan snuisteren. Eigen keuzes zijn natuurlijk ook welkom! Kunnen we jullie bekoren met onze zang en de klanken vanop de piano en gitaar? http://www.youtube.com/watch?v=JoRH1jNeA1Y Vele groetjes Ilse Bram en Steve muziekgroep_bis@hotmail.com
Dag Helga, Misschien kan YUNE jullie bekoren ? Meer info op www.yune.be ! Het is ook mogelijk om enkel voor gitaar en zang te kiezen. Groetjes, Ilse
Hallo Helga, Ik weet niet of je al iemand heb gevonden, maar een goede vriendin van mij is zangeres en zij zingt regelmatig tijdens huwelijksceremonies. Volgens mij is zij ook te combineren met een gitarist. Haar naam is Patricia Foort. Zij heeft een eigen website en is in elk geval solo niet duur. Heel veel succes groetjes, Margot