Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf

14-12-2005 19:49:21
Ik ben op zoek naar een goede Fotograaf in de buurt van Aalst.
Heeft er iemand ervaring met Luc Tsestigh.Is het een aanrader of is het een fotograaf zoals er velen zijn????

Joris

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 696

Jurgen
14-8-2006
 Meld misbruik15-12-2005 7:57:24

Hey Joris,

Luc Tsestigh ken ik niet. Wij hebben een reportage geboekt bij Yves Nevens uit Denderleeuw (www.nevens.be ). Prima kerel die zijn stiel kent en goede prijzen heeft, voor elk wat wils. Wij hebben een reportage van 900 euro gekozen en daarin zit een volledig afgewerkt album van minimum 100 foto's (zowel digitaal als ZW, sepia, enz...), vijf uur durende reportage en als extra een voorhuwelijksreportage. Altijd leuk als men foto's wil gebruiken voor de uitnodigingen.

Groetjes,
Jurgen en Sandra

Evy
22-7-2006
 Meld misbruik15-12-2005 8:14:50

Hallo,

Wij zijn bij Luc Tsjestich prijs gaan vragen voor onze huwelijksreportage en vonden zijn boeken en foto's wel héél mooi, maar wel redelijk prijzig. En toeval of niet, maar zoals Jurgen hebben wij ook Yves Nevens genomen, toffe jonge kerel, een jeugdvriend van m'n verloofde trouwens, leuke reportages. Wij hebben z'n gold formule genomen, en hij blijft tot na de receptie bij ons.

xxx Evy
22/07/2006

Letitia

Meld misbruik16-12-2005 9:14:24

Hallo.
In Erembodegen is er fotograaf Devic.
Hij is geweldig goed, de album is prachtig en je kiest zelf welk je wilt maar tis niet heel goedkoop.
www.fotodevic.be

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik19-12-2005 12:37:57

Hallo,

Heb dit weekend babyfoto's gezien die door Tsestigh gemaakt waren: echt fantastisch! De ouders waren ook heel erg tevreden over hem, echt iemand waar het prettig is om mee samen te werken. Wij hebben ook nog getwijfeld of we Tsestigh gingen nemen, maar hebben dan toch gekozen voor onze favoriete fotograaf van 't Oogenblik uit Leuven.

Groetjes,
Sylvie
11/03/06

Elke
25-3-2006
 Meld misbruik19-12-2005 14:34:03

Wij hebben voor Luc Tsestich gekozen. Als je de prijzen gaat vergelijken zit hij niet bij de goedkoopste, maar je hebt verschillende formules. De rede waarom wij heb kozen is vooral zijn persoonlijkheid en de manier waarop hij fotografeert! Wij willen geen 'geforceerde' of klassieke foto's onder de treurwilg in het park. Zijn locaties zijn vaak orgineel en iets totaal anders! Ook de vormgeving van de albums zijn uniek en verre van saai! Wij laten ook onze uitnodigingen door hem maken.
Groetjes
Elke
25/3/2006

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...