Terug naar overzicht
Hey, Je kan zo'n ijskar huren bvb. via Papa Chico en dan zelf bedienen. Dat heb ik eens op een burtfeest gedaan, het is zo'n ouderwetse kar op een fiets. Het enige nadeel is dat je stroom nodig hebt natuurlijk. Groetjes
Hey, Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd en een vriend van hen is toen aan de kerk komen staan met een ijskar. Misschien kan je eens horen bij een plaatselijke ijskar die rond rijd bij jullie in de buurt of die het misschien ziet zitten om om dat uur er te komen staan? De vriend van die vrienden die kwam uit heppen. Via google vind je ook verschillende mogelijkheden om te huren denk ik. groetjes
Wij hadden voor ons huwelijk ook het lokale ijskarretje gevraagd. Misschien niet zo 'sjiek', maar 't heeft ons enkel het verbruik gekost, wat absoluut niet duur was. De eigenaar had zelfs de moeite gedaan om vooraf z'n karretje extra te poetsen :-)
Hallo, Dag Benedikte, heb u nog gezien op de verloofde bijeenkomst in Diepenbeek !! :) Wij hadden hetzelfde idee, heb jij al iemand kunnen vinden ? laat me dan iets weten, indien ik iemand vind zal ik u ook op de hoogte houden. Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen. Sofie