Terug naar overzicht
Hey Carmen, ik heb ook onze uitnodigingen op Poobies gemaakt, en ik was er echt heel tevreden van! Ik bestelde steeds een proefdruk vooraf, en eens het op punt stond heb ik het pakket besteld. Ik zorgde wel dat het bij mijn moeder toekwam wanneer zij eens thuis was, en ik schatte zelf 2 dagen in (zoals ze vermelden op de site). Dat bleek te kloppen, want elke bestelling werd na 2 dagen geleverd via een postpakket, mooi ingepakt. Ondertussen heb ik er ook mijn menukaartjes gemaakt en reeds besteld... Ik vind het een aanrader dus, en niet overdreven duur! grtjes Ilse
Hallo Carmen , ik heb ook mijn uitnodigingen via poobies gemaakt , en heb reeds een proefdruk ontvangen die heel goed meevalt . Ik ga straks mijn bestelling doen . Het leveren gaat heel snel hoor . Groetjes Cynthia .
Hallo, Ik heb onze uitnodigingen ook op poobies besteld,en vorige week heb ik onze proefdruk ontvangen.. Ik had al ervaringen met poobies en ben zeeeeer content,zowel van de uitnodigingen als van de service en vooral de prijs.. Ik ben ook bij de drukker weest kijken en onze uitnodigingen zijn nu 195 euro goedkoper bij poobies wat toch een aanzienlijk bedrag is vind ik,goed voor iets anders he. Ga nu volgende week alle kaarten bestellen. groetjes