Nu Online
Momenteel zijn er 610 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

waar sluier kopen?

12-3-2010 16:40:14
Hey iedereen,
In november heb ik mijn trouwjurk in JPC (Antwerpen) gekocht.
Ze hebben mij toen ook een prachtige sluier aangedaan, maar vertelden pas nadien - aan de kassa - wat de prijs was: 750 euro.
Ik viel een beetje uit de lucht en heb toen gezegd dat ik er nog over ging nadenken.
Het was echt een hele mooie sluier met veel kant, paste bij mij en bij de jurk, maar die prijs wil ik er niet aan geven.

Bestellen via internet wil ik ook niet doen. (ik wil kunnen zien of ik ermee sta en of het bij de jurk past)

Kunnen jullie mij adressen aanraden?
Eventueel ga ik nog eens naar andere bruidswinkels maar ik denk dat ze dan niet zo blij gaan zijn als ze horen dat mijn jurk niet van hen kent?
Wie kan er mij helpen?

Alvast bedankt!! (ik trouw op 10/07/2010)

melinda
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1394

frida
6-2-2010
 Meld misbruik12-3-2010 16:47:55

dag, dat geloof ik dat je dat te veel vond.

Ik denk als eens goed zoekt dat je zekers iets gaat vinden, ik had geen sluier.
Maar waarom zou je een niet gaan kijken naar een bruidswinkel?

Groetjes

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik12-3-2010 16:56:25

Als je niet online wil kopen, misschien 2de hands?

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik12-3-2010 18:52:28

Hey,

Mijn sluier van bij Le Chapeau (Antwerpen) heeft me ongeveer 250 euro gekost. Misschien daar eens gaan kijken??

Groetjes,

Mel

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-3-2010 19:20:13

Mijn sluier kwam ook van bij Le Chapeau en kostte 150 euro....
Heel goede service.

Ma iemand die vroeger hier op het forum zat had een kleed van Jagre en
ging ook zien bij Le Chapeau voor een sluier en was dan weer niet content
van de service. Heb al gemerkt dat als je voor dure zaken komt (een kleed)
zijn ze supervriendelijk. Als je voor iets kleins komt (sluier, en bij mijn ervaring
voor de kleedjes van de bruidskindjes) zijn ze al heel wat minder vriendelijk.
Ma je kan natuurlijk eens gaan horen he, kan bij jou reuzegoed meevallen
en de sluiers zijn er wel mooi en ze hebben gewone, met parelkes, kant,....

Groetjes, Laura

Sandra
3-7-2010
 Meld misbruik12-3-2010 23:18:05

Hallo Melinda

Ik zat met hetzelfde probleem en heb ondertussen mijn sluier gevonden. Toevallig of niet ik heb mijn jurk ook in november bij JPC gekocht. Ik trouw een week voor jou. Voor welk merk jurk heb jij gekozen? Dan kan ik je vertellen waar ik gezocht en gevonden heb!

Je mag me ook mailen : sandradimarc2@hotmail.com
Groetjes

Sandra

7-8-2010
 Meld misbruik15-3-2010 14:46:51

hallo;
ik heb hier nog een sluier liggen ivoor kleur met kant deze was inbegrepen bij mijn trouwkleed maar heb hem niet aangehad . Deze mag wel weg voor een prijsje .en heb nog een kante bollero ook . als u geintereseerd bent laat u maar iets weten mvg

Tine
14-8-2010
 Meld misbruik18-3-2010 12:18:41

Hallo Amber!

Ben wel geïnteresseerd in je sluier. Je mag mij altijd een foto mailen op mijn adres: tine.janssens4@gmail.com

Bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...