Terug naar overzicht
dag, dat geloof ik dat je dat te veel vond. Ik denk als eens goed zoekt dat je zekers iets gaat vinden, ik had geen sluier. Maar waarom zou je een niet gaan kijken naar een bruidswinkel? Groetjes
Als je niet online wil kopen, misschien 2de hands?
Hey, Mijn sluier van bij Le Chapeau (Antwerpen) heeft me ongeveer 250 euro gekost. Misschien daar eens gaan kijken?? Groetjes, Mel
Mijn sluier kwam ook van bij Le Chapeau en kostte 150 euro.... Heel goede service. Ma iemand die vroeger hier op het forum zat had een kleed van Jagre en ging ook zien bij Le Chapeau voor een sluier en was dan weer niet content van de service. Heb al gemerkt dat als je voor dure zaken komt (een kleed) zijn ze supervriendelijk. Als je voor iets kleins komt (sluier, en bij mijn ervaring voor de kleedjes van de bruidskindjes) zijn ze al heel wat minder vriendelijk. Ma je kan natuurlijk eens gaan horen he, kan bij jou reuzegoed meevallen en de sluiers zijn er wel mooi en ze hebben gewone, met parelkes, kant,.... Groetjes, Laura
Hallo Melinda Ik zat met hetzelfde probleem en heb ondertussen mijn sluier gevonden. Toevallig of niet ik heb mijn jurk ook in november bij JPC gekocht. Ik trouw een week voor jou. Voor welk merk jurk heb jij gekozen? Dan kan ik je vertellen waar ik gezocht en gevonden heb! Je mag me ook mailen : sandradimarc2@hotmail.com Groetjes Sandra
hallo; ik heb hier nog een sluier liggen ivoor kleur met kant deze was inbegrepen bij mijn trouwkleed maar heb hem niet aangehad . Deze mag wel weg voor een prijsje .en heb nog een kante bollero ook . als u geintereseerd bent laat u maar iets weten mvg
Hallo Amber! Ben wel geïnteresseerd in je sluier. Je mag mij altijd een foto mailen op mijn adres: tine.janssens4@gmail.com Bedankt!