Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele uitnodigingen buiten de klassieke denkkaders

12-3-2010 19:20:34
Hoi,

ik zou graag een niet classy uitnodiging hebben, op zich heb ik al wel ideeen in mijn hoofd maar weet niet wie te contacteren hiervoor. Heeft er iemand adressen van grafische bureaus of zaken die buiten de klassieke lijnen willen denken als het gaat over uitnodigingen?

thanks!!!

katrien
19-11-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 625

nels
4-7-2011

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik12-3-2010 20:54:28

www.cartarosa.be

Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik12-3-2010 22:36:27

Hoi,
Ik was van hetzelfde idee als jij, geen gewone uitnodigingen zoals er al 20 in de kast liggen!
Daarom heb ik gekozen voor flessenpost. Ik heb dus gewoon de tekst afgedrukt op gekleurd papier, 200 keer gekopieerd, heel simpel eigenlijk.
Ik heb dan plastieke flesjes gekocht of flessenpost.nl, het is echt niet duur! De levering duurt ook niet lang en is heel correct!!
Het komt mij zelfs goedkoper uit dan gewone uitnodigingskaarten. Die flesjes kan je vullen met wat je maar wil, en je krijgt er een mooie omslag bij. Ik vind het eens iets anders!
Als je een prijsaavraag indient, en je krijgt de offerte moet je niet meteen akkoord gaan, ze doen nog wat van de prijs af als je het vraagt. Het leven is aan de durvers hé. En met wat ik daar uitspaarde kan ik mijn postzegels kopen!!
Succes,
Nathalie
07/08/10

Peggy
13-8-2010
 Meld misbruik13-3-2010 8:46:11

www.locomix.nl

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik13-3-2010 19:59:31

Locomix is echt super !

Wij hebben de puzzels gedaan in de bliqjes. Waanzinnige reacties gehad.

Echt een aanrader.

TINA

Inge

Meld misbruik14-3-2010 0:55:04

"Nathing is impossible" hun naam zegt het al zelf!
niet duur en super van kwaliteit!
alles naar je eigen smaak en goesting!

info? www.nathing.webs.com of 0477 94 69 99!
groetjes

Thomas

Meld misbruik17-3-2010 14:11:23

Hallo allemaal,

Wij kunnen u vast verder helpen. Change Your Design is een grafisch bureau
dat grafisch enthousiasme nastreeft. Geen doorsnee templates maar kwaliteit.

U vraagt een uitnodiging op maat, iets anders dan wat er online allemaal te vinden is en volgens een stijl die bij u past. Dan kan u bij ons terecht.

U kan ons werk bekijken op onze vorige website: http://www.erosatchita.com
Er wordt hard gewerkt aan de nieuwe website.

We hopen alvast meer nieuws van u te horen.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Ploem
Change Your Design bvba

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info