Terug naar overzicht
Hallo, Ik weet niet of Ravels te ver is maar anders kan ik U het Molenhof aanraden. Gwen
Hallo, Wij trouwen in Het Bourgondisch Huis in Mol, Het is een mooie zal (vind ik natuurlijk) en het is heel makkelijk want het is een all in formule, je kan kieze uit verschillende menu's. Groetjes Ines
Vrienden van ons zijn getrouwd in een zaal aan het Zilvermeer geloof ik, wij konden niet gaan dus heb geen idee of het de moeite is maar is naar het schijnt wel mooie locatie!Groetjes
Hallo, wij houden ons feest ook in het Bourgondisch huis groetjes Ine 31/07/10
Wij trouwen in het hof van't rauw. Grtjs
Wij geven ons feest in De Kapelhoeve in Turnhout.
Hallo, Vrienden van ons zijn getrouwd in de Zilvermeeuw, een zaal aan het Zilvermeer in Mol. Hele mooie en gezellige zaal. Was zelf aangenaam verrast. Wij trouwen in de Kapelhoeve in Turnhout. Grts
Bij Foets in Mol, kei mooie en gezellige feestzaal
Probeer eens bij "De Vlier" in Olen. De Vesten in Laakdal.
Hallo, Wij hebben ons feest gegeven in zaal Spellenburg in Mol. Zeer ruime zaal, met een podium, een toog, een keuken, een koele plaats waar ze eventueel het eten kunnen zetten als het een buffet is, een ruime parking, een ruime inkomhal met vestiaire en niet te vergeten een grote dansvloer! De prijs valt zeer goed mee en ook de prijzen die ze aanrekenen voor de drank zijn zeeeeeeer schappelijk. Je mag kiezen wie je wil als traiteur of als kok. Alles is mogelijk, ook BBQ. Zou er zeker eens gaan luisteren! Mochten we terug een feest geven, we zouden deze zaal onmiddellijk opnieuw kiezen! Veel succes en plezier! Gitte