Terug naar overzicht
Hey Ellen, Eeerst en vooral een schitterend huwelijk gewenst ! Wij trouwen namelijk op 24 augustus ook in het buitenland op het eiland Curacao :-) Ik heb ook maanden op zoek geweest naar een korte bruidsjurk maar ben dan toch bezweken voor een lang model ( wel zonder sleep en tierlantijntjes) dus tot aan de enkels . Ik had namelijk niet het bruidsgevoel in zo een korte jurk en wij geven achteraf in Belgie een avondfeest voor familie&vrienden dus ben wel blij met men lange jurk :-) Waar ik mooie korte jurkjes heb gepast was namelijk in het bruidsparadijs te Merksem (antwerpen) en bij Jetty Couture in Melsele. Tis echt de moeite om daar is te gaan kijken ;-) Ik hoop dat je er wat aan hebt en hou me zeker op de hoogte eh !En veel plezier bij je zoektocht. Grtjs Wendy
tmijne is ook wel in die stijl, maar lang, met klein stukje sleep..ik trouw (helaas ) in belgie, maar tzou passen in de Malediven :-) Het is van de ontwerpster Jenny Packham, je moet maar eens surfen, maar het is natuurlijk niet zo goedkoop als een "gewoon" cocktailjurkje... veel succes en geniet van je fantastische bestemming!!!
Hallo monica, Is idd een heel mooie collectie! Mag ik vragen wat jij betaald hebt? En waar gekocht? Merci alvast voor de tip!
Hoi, Ik heb ook de jurk van Jenny Packham en heb er 3150 euro voor betaald, niet goedkoop, maar prachtig!!! Super zeg trouwen op de malediven, wij gaan er wss op huwelijksreis. Veel succes! Groetjes, Kim