Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Speech avondfeest

12-3-2010 20:30:52
Bij een avondfeest hoort natuurlijk een speech van de bruidegom. Ik weet niet hoe en waar ik mee moet beginnen. Wie kan me aan ideeën helpen. Tips of speech van jullie zijn welkom.

Tom
19-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1485

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-3-2010 22:00:31

Wij hadden nen korte speech met volgende onderwerpen:

Welkom, bedankt om te komen...
Dank aan de ouders, getuigen en iedereen die onze dag mee in goeie banen heeft geleid
Wat we gaan doen; eten en daarna goe gaan dansen...
In de hal loopt een powerpoint presentatie tot na het dessertbuffet...
In de hal vooraan ook een gastenboek en een bedankje voor iedereen
Smakelijk!

Wel nog iets uitschrijven.

groetjes, Carolina

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik13-3-2010 12:32:16

begin gewoon met het begin, de mensen verwelkomen en danken voor hun aanwezigheid
daarna doe je kort een woordje naar je vrouw, hoe graag je haar wel ziet (dit kan ook een gedichtje zijn ofzo) en dan kan je het verdere verloop nog even uit de doeken doen ofzo. Gewoon je hart laten spreken, das het belangrijkste op zo'n dag.

zet je er gewoon even aan en voor je het weet moet je zinnen schrappen omdat het anders te lang wordt

Bij ons is het een omgekeerde traditie, we spreken eigenlijk beide niet graag voor veel mensen, maar aangezien het vrienden en familie is ga ik de speech doen. Mijn verloofde heeft nogal een klein hartje en krijgt tamelijk snel een krop in de keel

valerie
13-11-2010
 Meld misbruik13-3-2010 12:33:47

Dag Tom,

In ons geval zal ik moeten speechen,
want m'n verloofde is niet zo'n vlotte prater (in het openbaar althans)
maar zelf ben ik niet echt van plan om iets uit te schrijven,
gewoon spontaan alle mensen bedanken die ons met de voorbereidingen hebben geholpen,idd vermelden waar de bedankjes staan en het gastenboek en ondertussen zouden wij de geschenken aan ouders en getuigen uitdelen..
kortom ik hoop met de emotie van het moment iets tofs en spontaans te kunnen zeggen,op het avondfeest blijven uiteindelijk toch maar de mensen over die je zelf goed kent,veronderstel ik,kzou me daar echt niet veel zorgen over maken,dat komt goed!

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 20:32:14

bij ons gaat er niemand speechen, hebben ook aan de familie gevraagd om niet te speechen, zouden ons daar nooit goed bij voelen...
Ik kan je dus geen ideetjes geven, maar alleen maar zeggen dat je je niet verplicht moet voelen om te speechen...

groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik15-3-2010 19:22:21

@ Kristien en Karolien:

NIET speechen kan niet!!! Je moet toch op z'n minst de mensen welkom heten. Dit mag heel kort zijn maar niets... Niet doen! zou heel onbeleeft zijn.

groetjes, Carolina

Halloki
28-8-2010
 Meld misbruik19-5-2010 21:07:55

is er iemand die ons de speech eens kan doormailen, zodat we wat ideetjes kunnen opdoen? mailen kan naar htrouw2010@hotmail.com

Ellen
3-7-2010
 Meld misbruik1-7-2010 13:57:32

Ik ben ook nog wanhopig opzoek naar een speech voor mijn aanstaande man. Wij trouwen nu zaterdag.
Als iemand voorbeelden heeft mag ie dat gerust doormailen naar ellen.van.de.veire@telenet.be

Groetjes Ellen

Koen
3-9-2011
 Meld misbruik7-7-2010 15:54:55

Ik mis ook nog inspiratie...

Groetjes

koen.baudelet@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...