Nu Online
Momenteel zijn er 428 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

datum nadert!!

12-3-2010 21:28:27
hey bruidjes of bruidegoms
bij ons nog vandaag 90 dagen op de kalender!!
het mag nu echt beginnen naderen, maar we hebben wel nog zoveel te doen...
brrr begin wat te panikeren.
wie rond juni trouwt moeten jullie nog veel regelen?
grtj van een zenuwachtige bruid ;-)

natacha
11-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1062

Anika
25-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 1:20:48

Hey,
als het een troost mag zijn. Wij trouwen eind juni, en er is nog bijna niets geregeld.
We zijn dan ook nog maar enkele weken verloofd.
Wij hebben een datum, een zaal, een openingsnummer, en het stadhuis ligt al vast.
Alle andere zaken moeten nog geregeld worden..
We weten zelf amper wat er nog allemaal gedaan moet worden, dus voor het ogenblik ziet het er niet al te goed uit bij ons.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik13-3-2010 7:43:03

Troost je, wij trouwen in mei en moeten eigenlijk nog wel veel regelen, nochtans zijn we al sinds 2008 verloofd
Komt omdat we volop in de verbouwingen zitten en dan wordt den trouw een beetje op de 2e plaats geschoven hé!
Ik heb nog geen schoenen en juwelen maar daar hoop ik vandaag verandering in te brengen, mijn verloofde gaat vandaag ook pas shoppen voor zijn kostuum.

Onze ringen zijn in de maak bij een ontwerpster maar dus nog niet af.
We moeten dus ook nog best wel veel regelen maar heb geen stress, nog nie in ieder geval, alles komt goe!
Veel succes!

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 10:28:03

ik trouw ook eind juni.
Ik denk dat alles zo goed als geregeld is buiten zo de kleine dingen.
en ik ben ook pas verloofd sinds 2 maanden :)

uitnodigingen ben ik net gaan doen.
dus gene stress, alles komt goed.

Ik ben er helemaal klaar voor :) alle eerst wachten op de juwelen die ontworpen worden en de kledij, anders zal ik daar mooi staan ;)

Veel succes!

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 11:12:16

Wij trouwen ook binnen 90 dagen!
Bij ons zijn er nog veel kleine dingen te doen (schoenen, juwelen, notaris,kostuum,...) maar de grote dingen liggen allemaal vast.
Heb nog geen stress... We doen alles kalmpjes aan.
Geniet maar van de voorbereidingen! Die drie maand zullen snel genoeg voorbijzijn, maar stress is niet nodig!! Doe alles rustig, dan komt alles in orde.

stefanie
26-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 16:18:49

hey,

bij ons nog 104 dagen te gaan, jaja woensdag vieren we onze 100dagen ;-). De grote zaken zijn geregeld (zaal,fotograaf, uitnodigingen, ringen, stadhuis, auto) Het misboekje in momenteel nog de grootste zorg, de kleren voor de bruidskindjes, mijn lingerie en de juwelen en de schoenen. We hebben eigenlijk niet veel stress, komt allemaal op zijn pootjes terecht. Anders een lijstje maken met de belangrijkste dingen die je eerst moet doen en zo het lijstje aflopen. Vergeet zeker niet te genieten van de voorbereidingen en het naar je trouw toeleven.

veel succes.

monica
22-5-2010
 Meld misbruik13-3-2010 19:38:09

Bij ons vandaag nog 69 dagen te gaan!
Buiten de grote dingen hebben we de laatste weken ook nog wat 'kleinere' geregeld:
- de uitnodigingen zijn bij de drukker, de enveloppen mogen we binnenkort gaan halen om te beginnen schrijven
- de huwelijkskaars is sinds daarnet besteld
- de kledij van mijn aanstaande (gehuurde jacket) werd daarnet afgespeld en het hemd is aangekocht
- de snoepjes voor de kindjes ad kerk is beslist, maa rnog niet besteld
- we zijn ook volop bezig met het uitwerken van ons "thema".
- het misboekje wordt morgen voorgelegd ad pastoor op de verloofdendag! :-)

Wat nog moet gebeuren:
- een tweede maal afspreken met fotograaf, DJ, ceremoniemeester en feestzaal
- de bloemen voor op het altaar
- de lengte van de rode loper
- de menukaartjes maken
- de naamkaartjes voor de personen van avondfeest maken
- tafelschikking

en nog vanalles dat ik vergeet waarschijnlijk
wel tof, kreeg daarnet telefoon van mijn beste vriendin die mijn vrijgezelle ineensteekt (24 april) .. ze vroeg welke kleur ik liefste draag.. heb roze gezegd jippieeeee

Christa
11-6-2010
 Meld misbruik13-3-2010 20:08:57

Dag Natacha
Ook wij trouwen binnen 90 dagen.
Ik heb iets in je gastenboek geschreven, wil je mij laten weten of het gelukt is. Ik had iets in mijn eigen gastenboek geschreven kwestie van diegenen die er iets inschreven welken te heten maar het is er nooit opgekomen. Vond dit raar.
Veel succes en probeer het rustig te doen, alles komt in orde, alhoewel ik ook al stressmomenten gekend heb, telkens er iets niet verlopen was zoals ik het wou. Maar iedereen zegt mij dat het gezonde stress is en dat je op je dag geen tijd hebt om te stressen en je volop zult genieten, dus daar denk ik dan telkens aan bij momenten van stress.

Groetjes

Christa

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 20:25:58

hey,

relax en probeer te genieten ;)
wij trouwen 25juni, en t meeste is al wel gedaan. moeten nog een klein deel van het misboekje maken, kleedjes nog 2 keer gaan passen, bloemen gaan kiezen en bestellen en de meeste uitnodigingen opsturen en uitdelen,met het bruidskindje gaan shoppen...
volg je zo'n planning van de trouwboekjes ofzo? Of van deze website? Wij proberen daar wat rekening mee te houden en lukt aardig...
Misschien eens achter kijken?

groetjes en succes!

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 21:04:28

Rustig blijven is denk ik de boodschap :) Wij trouwen ook eind juni, en momenteel heb ik gewoon niet eens meer een overzicht over wat er moet gebeuren. Heb ook bewust mezelf gezegd dat ik pas in de paasvakantie (sta in 't onderwijs) me weer ertoe ga zetten om alles te bekijken. Ik weet dat het meeste in orde is, en dat het allemaal van die kleine dingen zijn die geregeld moeten worden, en vooral omdat het die kleine dingen zijn, heb ik schrik vanalles over het hoofd te zien. 't Zal wel goedkomen!! Geniet van je voorbereiding, die 90 dagen zijn zo om!! Bij ons zijn 't er nog 103! 't mag gaan komen van mij :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...