Terug naar overzicht
he, ligt hof van nazareth al effectief vast? Wij zijn daar in de zomer naar een feest geweest en dat was echt niet goed. Heel mooie omgeving buiten, mooie zaal,.. Maar we moesten er om 17u30 zijn, en het eten was er uiteindelijk pas tegen 22 uur. Het eten was ook echt niet bijzonder. Bij mij aan tafel was er iemand wafels aan het uitdelen tegen de honger en er waren al heel wat mensen weg voor het dessert er was. Misschien dat ze hiermee rekening kunnen houden? gr
Wat HvN betreft... wij zijn er eind vorig jaar nog geweest voor een feest en daar hebben we op tijd ons eten gehad en dat was lekker. Het hangt er natuurlijk ook vanaf welk eten er wordt gekozen, de kieskeurigheid van de gasten, de planning die werd gekozen en misschien eventuele overmacht in de keuken. Wel fijn dat je iemand zoveel zekerheid geeft over de gekozen zaal, bruidjes hebben nog geen stress genoeg...
Trouwens Lies, je kan een dankviering doen in de tuin van het Hof van Nazereth, anders moet je dat ook eens navragen? Veel succes ermee :)
Bedankt Kiki, morgen gaan we langs voor de ondertekening van het contract en dan vraag ik het zeker na! We kennen de eigenaar van het HvN en zijn er dus zeker van dat het een fantastisch feest zal worden. No stress ;-)
Hey Lies, Wij trouwen op 1 mei in het Hof v Nazareth ! Wij doen de ceremonie in het domein. Als het goed weer is in de tuin en bij slecht weer in het poortgebouw. We hebben de grote zaal en zagen de ceremonie op de bovenverdeling niet zitten (daar doen we bij slecht weer de apperitief). Je kan dus gerust is naar het poortgebouw en de tuin kijken (gebouw is geschikt voor 60 personen). Wij kijken er in ieder geval heel hard naar uit en ben er zeker van dat het dik in orde gaat zijn. De kwaliteit van het eten bepaal je natuurlijk zelf ... Je hebt keuze van menu's van 37 € tot rond de 100€ pp. Wij zitten rond de 90 € en ben er zeker van dat dat dik in orde gaat zijn. Wij doen ook meerdere dingen die niet echt traditioneel zijn, en ze werken heel goed mee vanuit de zaal ! Dus zeker doen, en effe vragen voor de ceremonie. Succes TINA
ook wij trouwen voor een 2x , 1x was 20-10-2000 nu wordt het 20-10-2010 en heb zelfde probleem voor de fotos te trekken is wel niet in nazareth
Hallo Lies, Ook wij zijn daar getrouwd ( 17/01/09) Super keuze gemaakt hoor. Alles perfect verlopen! Mijn ouders zijn er nadien nog op een receptie geweest en ze waren nog steeds in de wolken. Wat Sarah schrijft zou echter wel kunnen. In oktober is een vriendin daar geweest als genodigde op een Marokaans bruiloft. Er was een Marokaanse traiteur ingehuurd met eigen personeel. D.w.z. marokaans eten en dito bediening! Ook zij zijn laat beginnen eten. Het zou me verbazen dat op een traditioneel feest de maaltijd pas begint tegen 22u00 als men om 17u30 werd uitgenodigd voor de maaltijd. ( wat me ook een raar uur lijkt naar onze normen!) Geniet van je dag, Anouk
Hey Lies, wij zijn al naar meedere feesten geweest in HvN en dat was keer op keer picobello ! Misschien hadden we 'geluk' maar wij zijn telkens op een normaal uur beginnen eten (7 u- halfacht). De bediening was perfect, echt niks op aan te merken, alles was goed verzorgd en het verliep gewoon op wieltjes. We kijken er naar uit als we daar op een feest gevraagd worden ! En ik zou zelfs m'n foto's ter plaatse maken. Zo'n droomlocatie ! Meer moet dat toch niet zijn ?
Allemaal enorm bedankt voor jullie leuke, positieve berichten! Ondertussen hebben we de planning volledig omgegooid en houden we de viering eerder op de dag in een klein gezellig kapelletje dicht bij huis. De fotograaf zal ons van 's ochtends "op de voet" volgen dus er zullen zeker foto's gemaakt worden ter plaatse, want inderdaad : Het is een droomlocatie! Veel plezier aan alle toekomstige bruidjes!
Hallo Lies,Wij zijn ook op zoek naar een klein gezellig kapelletje in de regio Lier. Waar zijn jullie getrouwd?Groetjes!