Nu Online
Momenteel zijn er 443 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HELP... WAT NU...

13-3-2010 11:17:56
Ik trouw in het rood. Dit wilde ik voor iedereen geheim houden tot de grote dag!
Ik heb dit dus bewust nog tegen niemand gezegd... Zo is het zeker een verrassing!

Nu heeft mijn schoonzusje een jurkje gevonden voor in de suite...
Je raadt het nooit... Een KNALrood !!!!

Mijn schoonmoeder vertelde het me gisteren en ik kreeg geen hap meer door mijn keel,
daar mijn trouwjurk ook een suitekleedje is.Ik heb heel de nacht amper één oog dichtgedaan... Wat heb ik spijt dat ik het haar nog niet gewoon verteld heb vooraf... Wat nu?

Zij loopt mee in de suite en voor de familiefoto's vind ik het ook echt niet mooi...
Wat moet ik nu doen? Ik wil haar helemaal niet kwetsen... Voel me zooooo rot...
Ik kan dit tegen niemand zeggen, want zelfs mijn verloofde weet van niets...

Groetjes

Petra
10-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1149

regina
10-4-2010
 Meld misbruik13-3-2010 12:24:02

Ik denk dat je haar best toch in vertrouwen neemt. Misschien is het wel mooi samen. En anders zal ze het waarschijnlijk wel begrijpen en kan je samen op zoek naar een ander mooi kleedje voor haar. In de winkel waar ze het gekocht heeft zullen ze hier ook wel rekening mee houden denk ik.

Veel succes!

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik13-3-2010 12:29:04

ik zou het haar toch vertellen
misschien kan ze dat kleedje omruilen in de winkel waar ze het gekocht heeft voor een ander (niet rood) kleedje dan

valerie
13-11-2010
 Meld misbruik13-3-2010 12:39:14

Ik ben helemaal akkoord met Eva,
als ze een beetje begripvol zijn in de winkel,zal ze dat kleedje wel mogen omruilen voor een andere kleur,met een beetje geluk hebben ze hetzelfde kleedje in verschillende kleuren,veel succes met het verdere verloop,gr

Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 14:48:52

Hey,

Ik zou het haar toch vertellen. En hopelijk kan ze het nog omruilen of past het wel samen.
Ze zal het wel begrijpen!

nog veel succes met de voorbereidingen!

groetjes

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik13-3-2010 18:52:56

Hey,

Zelfde probleem hier (gehad).

Ik trouw ook in het rood en op het moment dat mijn kleed besteld was, kwam mijn moeder fier zeggen dat ze een suitekleed van Kaat Tilley in het rood heeft gekocht.

Ik in alle staten ...
Zij kwaad omdat ik niet gezegd had en teleurgesteld omdat haar kleed bijna 2000 € had gekost.
Heeft een hele hoop zever geweest, maar we zijn eruit geraakt.
En zij heeft een nieuw kleed laten maken ...

Maak je het leven dus niet moeilijk (en lucht je hart bij haar, want ik heb er een maand mee rond gelopen en ben er echt ziek van geweest), en spreek er met haar over !

Neem mijn raad aan aub, want heb juist in hetzelfde schuitje gezeten 8 maand geleden.

Verder wens ik je veel succes, en alles komt wel in orde hoor !!!!!!!

TINA
Mocht je nog hulp nodig hebben ,laat je maar iets weten !

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 21:00:53

vertellen meid, jij als bruid moet in de schijnwerper lopen en niet je schoonzusje. jij hoeft je kleed niet aan te passen aan hen , maar wel omgekeerd, dat is hier toch zo

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik13-3-2010 21:37:47

Ik zou het nu toch ook vertellen, al is het enkel maar aan haar. Je hebt het rode kleed gekocht om op te vallen, en eens iets anders te doen dan de doorsnee trouwjurken, maar als er aan je zijde iemand met net dezelfde trent van kleed rondloopt wordt de aandacht toch wel wat van je weggehaald, ik zou het in jou schoenen ook moeilijk hebben. Maar ik zou het zeker en vast vertellen, en beter vroeg dan laat, er kan mss nog iets aan gedaan worden nu ... xxx

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik14-3-2010 10:34:15

Zo snel mogelijk je schoonzusje inlichten en hopen dat ze bereid is om een andere jurk te kiezen. Is het een echt suitekleedje dat ze gekocht heeft? Zo ja, dan zullen ze in de winkel wel bereid zijn haar kleedje om te ruilen. Komt het van een gewone klerenwinkel, dan kan ze nog altijd proberen van het te ruilen voor wat anders of voor een cadeaubon.
Geen paniek, dat komt wel goed.

Ik heb ook lang getwijfeld of ik de kleur van mijn kleedje (bordeaux) aan de suite zou verklappen. Uiteindelijk heb ik aan de vrouwen gezegd dat er 'een beetje bordeaux' in mijn kleedje zit ;o)

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik14-3-2010 13:06:54

Ik zou het ook vertellen! Misschien kan ze datzelfde kleed bestellen in een andere kleur ofzo! Hoe sneller je het vertelt, des te sneller kan er nog iets aan gedaan worden!!!!

Groetjes,
Edel

Petra
10-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 14:58:46

Hi dames !

Ontzettend bedankt voor al jullie tips !

Ik heb het haar gewoon verteld. Ze is héél blij dat ze het weet en wil dit kleedje houden voor een andere gelegenheid, maar gaat vrijdag terug shoppen voor iets anders.

Dus ik kruis mijn vingers dat ze nog iets vindt....

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...