Terug naar overzicht
Ik denk dat je haar best toch in vertrouwen neemt. Misschien is het wel mooi samen. En anders zal ze het waarschijnlijk wel begrijpen en kan je samen op zoek naar een ander mooi kleedje voor haar. In de winkel waar ze het gekocht heeft zullen ze hier ook wel rekening mee houden denk ik. Veel succes!
ik zou het haar toch vertellen misschien kan ze dat kleedje omruilen in de winkel waar ze het gekocht heeft voor een ander (niet rood) kleedje dan
Ik ben helemaal akkoord met Eva, als ze een beetje begripvol zijn in de winkel,zal ze dat kleedje wel mogen omruilen voor een andere kleur,met een beetje geluk hebben ze hetzelfde kleedje in verschillende kleuren,veel succes met het verdere verloop,gr
Hey, Ik zou het haar toch vertellen. En hopelijk kan ze het nog omruilen of past het wel samen. Ze zal het wel begrijpen! nog veel succes met de voorbereidingen! groetjes
Hey, Zelfde probleem hier (gehad). Ik trouw ook in het rood en op het moment dat mijn kleed besteld was, kwam mijn moeder fier zeggen dat ze een suitekleed van Kaat Tilley in het rood heeft gekocht. Ik in alle staten ... Zij kwaad omdat ik niet gezegd had en teleurgesteld omdat haar kleed bijna 2000 € had gekost. Heeft een hele hoop zever geweest, maar we zijn eruit geraakt. En zij heeft een nieuw kleed laten maken ... Maak je het leven dus niet moeilijk (en lucht je hart bij haar, want ik heb er een maand mee rond gelopen en ben er echt ziek van geweest), en spreek er met haar over ! Neem mijn raad aan aub, want heb juist in hetzelfde schuitje gezeten 8 maand geleden. Verder wens ik je veel succes, en alles komt wel in orde hoor !!!!!!! TINA Mocht je nog hulp nodig hebben ,laat je maar iets weten !
vertellen meid, jij als bruid moet in de schijnwerper lopen en niet je schoonzusje. jij hoeft je kleed niet aan te passen aan hen , maar wel omgekeerd, dat is hier toch zo
Ik zou het nu toch ook vertellen, al is het enkel maar aan haar. Je hebt het rode kleed gekocht om op te vallen, en eens iets anders te doen dan de doorsnee trouwjurken, maar als er aan je zijde iemand met net dezelfde trent van kleed rondloopt wordt de aandacht toch wel wat van je weggehaald, ik zou het in jou schoenen ook moeilijk hebben. Maar ik zou het zeker en vast vertellen, en beter vroeg dan laat, er kan mss nog iets aan gedaan worden nu ... xxx
Zo snel mogelijk je schoonzusje inlichten en hopen dat ze bereid is om een andere jurk te kiezen. Is het een echt suitekleedje dat ze gekocht heeft? Zo ja, dan zullen ze in de winkel wel bereid zijn haar kleedje om te ruilen. Komt het van een gewone klerenwinkel, dan kan ze nog altijd proberen van het te ruilen voor wat anders of voor een cadeaubon. Geen paniek, dat komt wel goed. Ik heb ook lang getwijfeld of ik de kleur van mijn kleedje (bordeaux) aan de suite zou verklappen. Uiteindelijk heb ik aan de vrouwen gezegd dat er 'een beetje bordeaux' in mijn kleedje zit ;o)
Ik zou het ook vertellen! Misschien kan ze datzelfde kleed bestellen in een andere kleur ofzo! Hoe sneller je het vertelt, des te sneller kan er nog iets aan gedaan worden!!!! Groetjes,Edel
Hi dames ! Ontzettend bedankt voor al jullie tips ! Ik heb het haar gewoon verteld. Ze is héél blij dat ze het weet en wil dit kleedje houden voor een andere gelegenheid, maar gaat vrijdag terug shoppen voor iets anders. Dus ik kruis mijn vingers dat ze nog iets vindt.... Groetjes