TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Desmet
4-9-2010
|
13-3-2010 16:09:02
Hoi, blij dit te horen! Ik heb namelijk ook bij hem geboekt, en ben zeer benieuwd ...
Nog veel succes!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
13-3-2010 17:25:07
Ik heb aanstaande woensdag mijn proef bij hem dus hoop dat het bij mij ook zo goed meevalt!
Joke, is het jouw droomkapsel- en make-up geworden?
|
|
Sylvia
18-9-2010
|
13-3-2010 18:04:40
Hallo
Ik heb juist eens even gekeken en vind hem ontzettend duur.
Zijn dit zo een beetje de gemiddelde prijzen?
groetjes
|
|
Joke
31-7-2010
|
14-3-2010 11:40:00
Hoi allemaal,
Bart is zeker niet van de goedkoopste, er zijn er goedkoper, maar hij kent zijn vak zeer goed. Hij weet perfect hoe hij je ogen bijvoorbeeld moet vergroten en het toch nog naturel houden, wat bij mij het geval was.
Mijn vriend is absoluut niet voor veel make-up, maar dit vond hij zeer mooi.
Voor mijn kapsel had hij ook zeer leuke ideetjes. Mijn haar wordt opgestoken en had nooit durven denken dat dit mogelijk was. Ik heb namelijk redelijk kort haar dat nog niet tot op mijn schouders komt. Hij gebruikt hiervoor een vals stukje, wat zeker niet opvalt.
Toen ik naar huis ging, heeft hij mij een ander kapsel gegeven (je moet dit wel vragen), zodat mijn vrien absoluut niet weet hoe mijn haar er gaat uitzien.
Nee, zeker en vast de moeite.
Groetjes
joke
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
18-3-2010 8:35:37
Hey,
Ik heb gistereren mijn proef bij hem gehad en was ook zeer tevreden! Grote pluspunt is dat hij perfect weet welke make-up en kapsel bij wie past. Voor voor m'n kapsel had ik wel schrik omdat m'n haar mijn grote trots is. Ik had een paar foto's bij v kapsels in welke richting ik wou gaan, en hij begreep het perfect!
Ben dus zeer opgelucht en kan hem idd alleen maar aanraden!
Allé, het is natuurlijk nog afwachten tot de grote dag maar ik heb er alleszins een goed gevoel bij!
|
|
hilde
10-1-2010
|
26-4-2010 15:03:56
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|