Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verkeerde jurk op eerste pas

13-3-2010 17:33:16
o my god...dit moet ik toch even kwijt!
had vorige maandag mijn eerste pas bij Koonings in deurne.wij zijn van belgie en rijden daar bijna twee uur op.voor mijn mooie jurk heb ik bijna alles voor over :)
toen ik mijn jurk annhad bleek die niet zo goed verkleind te zijn en zeker niet bovenaan.aan mijn heupen viel het mee.had ook gevraagd voor een cup erin te maken omdat ik geen bh kan aandoen.mijn mama en ik ook natuurlijk waren wel beetje in paniek omdat het plaatje echt niet klopte. dat bovenstuk kun je wel nog wat inpakken maar die cups op mijn maat zetten en aan mijn lichaam laten aansluiten bleek een groter probleem.ik voelde wel dat ze zelf aan het twijfelen waren maar ja je rekent toch dat alles goed gaat...
nu gisteren kreeg ik tel van hen om te zeggen dat ik niet mijn jurk gepast hebt maar die van een ander...mijn jurk was zelfs nog niet eens binnen toen!!! hopelijk hebben ze nog niet aan die andere jurk gesneden want zou een ramp zijn voor dat andere meisje! Nu mag...moet..ik maandag terug voor hopelijk mijn jurk te passen....hoe kan het zo fout lopen? die jurken komen toch op naam of zo terug binnen...
Nu wil mijn mama dat ik een kleine vergoeding vraag voor de naft omdat ze ons voor niks hebben laten komen toen...pfffff....mij kennende...durf daar niks over te zeggen.
hopelijk word ik nu iets vriendelijker ontvangen en niet zo gemaakt! bij mijn eerste keer had ik een leuk meisje die mij hielp en vorige maandag kon het niet snel genoeg en mocht ik precies niks verkeerd zeggen.
Amai dit wens ik niemand toe.
nou ja ik vind nog steeds de keuze van mijn jurk goed en ben wel opgelucht dat het nog goed kan komen.

ha het is eruit!merci om te luistere..(lezen)..

grts anna

annabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 532

Sofie

Meld misbruik13-3-2010 18:33:56

Amai zeg gezellig! Ik zou er toch ook niet mee gediend zijn hoor!
Allé hopelijk gaat het maandag beter dan, succes!
Sofie

Karla
16-4-2010
 Meld misbruik13-3-2010 18:54:20

Oei meiske, dat is niet om mee te lachen zeg! 2 uur rijden voor zo ne flater.
zelf heb ik ook ni genoeg haar op mijn tanden, maar toch, maandag zou alles toch best piekfijn in orde mogen zijn!
Dus, ik hoop zeker met je mee dat je je droomjurk dan gaat kunnen passen en dat je zal stralen! Veel succes!

Karla

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 20:58:36

bij ons wordt ons jurk ook gemaakt op maat, we zijn nu 1x geweest hebben verschillende jurken gepast gehad, en je mag ook eigen inbreng inbrengen ze maken het hoe jij het wilt, onze jurk wordt wel niet in belgie gemaakt hun atelier ligt in buiten land, maar retouches doen ze zelf in hun atelier hier. ( ze hebben er dus 2) grote werk buitenland fijne werk hier)

eind deze maand krijg ik de eerste fotos te zien van mijn jurk op paspop en als ze terug hier in belgie is mag ik ze gaan passen en wordt gekeken of er in of uit moet worden gepakt ook mij jurk zit met ingebouwde bustier, dus zonder bh te dragen ben benieuwd want daar was ik niet gerust in, ben nogal zwaar vanboven, dus niet gewend zonder bh te lopen.

ik hoop dat je jouw jurk alsnog te passen krijgt en idd zou ik ook vragen voor vergoeding of korting op je eigen jurk is fout van hen, niet van jullie. succes ermee

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik14-3-2010 9:43:35

Hey,
is inderdaad niet om te lachen, en ongeacht de afstand die je moet rijden geen service en vrij verschietachtig...Jullie bruidjes lopen nu in een verhoogde Emotionele-Modus. Da's normaal ik weet er alles van :-)
Omdat je nu wel een eindje hebt moeten rijden zou ik wel eens 'piepen' of je niet zo'n vergoeding krijgt. Geld zullen ze je niet geven maar misschien wel beetje korting op je kleed of eventuele schoenen ofzo (moest je die daar kopen)

Groetjes en laat nie op je kop zitten he

frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-3-2010 12:03:56

Zeg, Ik denk dat we allemaal gaan duimen voor jou dat het maandag perfect gaat.....

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik14-3-2010 18:07:07

Dag Annabel,

Da's inderdaad alles behalve leuk. Zou er ook een beetje (veel) ambetant van worden.
Als ik van jou was, zou ik toch een vergoeding vragen voor de verloren naft.
Wij hadden ook een probleem met onze ringen en zijn ook enkele keren voor niets naar Nederland gereden. Bij de juwelier stelden ze zelf voor om ons voor de verloren kilometers te vergoeden en ze hebben dit ook royaal gedaan.

Groetjes,
Kathleen

Sofie
1-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 16:31:29

Hey,

Das idd ni leuk... Kan er van meespreken...
Begin januari bellen ze mij dat ik mijn kleed mag gaan passen...
Dus ik superhappy naar de winkel.
Hadden ze mijn kleed in ne 44 besteld, terwijl het ne 34 moest zijn... De veranderingen (er moest kleur inkomen, parels opkomen, sleep erafgedaan, ...) hadden ze vergeten te doen. En mijn schoenen hadden ze ook vergeten te bestellen...
Pff, kon allesbehalve lachen toen... Wou die madam hare nek omwringen, wou wenen, ...
Dus gingen ze een volledig nieuw kleed bestellen.
Ondertussen zijn we half maart, binnen 46 dagen trouw ik en ik heb mijn kleed nog altijd ni!!!
Begin dus zo stillekesaan te flippen...
Als ik deze week gene telefoon gehad heb da mijn kleed er is, dan bel ik zelf.
De eerste keer toen heb ik me kunnen inhouden, maar ik denk ni da da nog ne tweede keer lukt. Dan ga ik serieus uitvliegen denk ik...
Mijn kleed moet dan ook nog kleiner en korter gemaakt worden enzo...
Ben benieuwd of het allemaal in orde gaat komen...

Groetjes

annabel
12-6-2010
 Meld misbruik15-3-2010 17:02:22

mercikes voor jullie reacties.
ben vandaag weer gaan passen en ook al zeiden ze dat het een andere jurk was...het voelde even groot! heb het meermaals gevraagd of dit wel de goedejurk was nu en dat we vorigekeer voor niks na daar gereden waren...maar neen ze stelden niks voor! heb nu we de naaister zelf bij mij gehad en hetwerd toch stuk anders ingepakt als vorige maandag.
tja of het goed komt...das te hopen he want zo heeeeel gerust ben ik er niet in.ok ja is een grote proffesionele winkel dus tja...komt wel goed zeker.
ik denk dat ik dringend meer haar op mijn tanden moet ga krijgen :)

grts anna

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info