TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
|
13-3-2010 18:33:56
Amai zeg gezellig! Ik zou er toch ook niet mee gediend zijn hoor!
Allé hopelijk gaat het maandag beter dan, succes!
Sofie
|
|
Karla
16-4-2010
|
13-3-2010 18:54:20
Oei meiske, dat is niet om mee te lachen zeg! 2 uur rijden voor zo ne flater.
zelf heb ik ook ni genoeg haar op mijn tanden, maar toch, maandag zou alles toch best piekfijn in orde mogen zijn!
Dus, ik hoop zeker met je mee dat je je droomjurk dan gaat kunnen passen en dat je zal stralen! Veel succes!
Karla
|
|
kristel
20-10-2010
|
13-3-2010 20:58:36
bij ons wordt ons jurk ook gemaakt op maat, we zijn nu 1x geweest hebben verschillende jurken gepast gehad, en je mag ook eigen inbreng inbrengen ze maken het hoe jij het wilt, onze jurk wordt wel niet in belgie gemaakt hun atelier ligt in buiten land, maar retouches doen ze zelf in hun atelier hier. ( ze hebben er dus 2) grote werk buitenland fijne werk hier)
eind deze maand krijg ik de eerste fotos te zien van mijn jurk op paspop en als ze terug hier in belgie is mag ik ze gaan passen en wordt gekeken of er in of uit moet worden gepakt ook mij jurk zit met ingebouwde bustier, dus zonder bh te dragen ben benieuwd want daar was ik niet gerust in, ben nogal zwaar vanboven, dus niet gewend zonder bh te lopen.
ik hoop dat je jouw jurk alsnog te passen krijgt en idd zou ik ook vragen voor vergoeding of korting op je eigen jurk is fout van hen, niet van jullie. succes ermee
|
|
ellen
4-7-2009
|
14-3-2010 9:43:35
Hey,
is inderdaad niet om te lachen, en ongeacht de afstand die je moet rijden geen service en vrij verschietachtig...Jullie bruidjes lopen nu in een verhoogde Emotionele-Modus. Da's normaal ik weet er alles van :-)
Omdat je nu wel een eindje hebt moeten rijden zou ik wel eens 'piepen' of je niet zo'n vergoeding krijgt. Geld zullen ze je niet geven maar misschien wel beetje korting op je kleed of eventuele schoenen ofzo (moest je die daar kopen)
Groetjes en laat nie op je kop zitten he
|
|
frida
6-2-2010
|
14-3-2010 12:03:56
Zeg, Ik denk dat we allemaal gaan duimen voor jou dat het maandag perfect gaat.....
|
|
Kathleen
14-5-2010
|
14-3-2010 18:07:07
Dag Annabel,
Da's inderdaad alles behalve leuk. Zou er ook een beetje (veel) ambetant van worden.
Als ik van jou was, zou ik toch een vergoeding vragen voor de verloren naft.
Wij hadden ook een probleem met onze ringen en zijn ook enkele keren voor niets naar Nederland gereden. Bij de juwelier stelden ze zelf voor om ons voor de verloren kilometers te vergoeden en ze hebben dit ook royaal gedaan.
Groetjes,
Kathleen
|
|
Sofie
1-5-2010
|
15-3-2010 16:31:29
Hey,
Das idd ni leuk... Kan er van meespreken...
Begin januari bellen ze mij dat ik mijn kleed mag gaan passen...
Dus ik superhappy naar de winkel.
Hadden ze mijn kleed in ne 44 besteld, terwijl het ne 34 moest zijn... De veranderingen (er moest kleur inkomen, parels opkomen, sleep erafgedaan, ...) hadden ze vergeten te doen. En mijn schoenen hadden ze ook vergeten te bestellen...
Pff, kon allesbehalve lachen toen... Wou die madam hare nek omwringen, wou wenen, ...
Dus gingen ze een volledig nieuw kleed bestellen.
Ondertussen zijn we half maart, binnen 46 dagen trouw ik en ik heb mijn kleed nog altijd ni!!!
Begin dus zo stillekesaan te flippen...
Als ik deze week gene telefoon gehad heb da mijn kleed er is, dan bel ik zelf.
De eerste keer toen heb ik me kunnen inhouden, maar ik denk ni da da nog ne tweede keer lukt. Dan ga ik serieus uitvliegen denk ik...
Mijn kleed moet dan ook nog kleiner en korter gemaakt worden enzo...
Ben benieuwd of het allemaal in orde gaat komen...
Groetjes
|
|
annabel
12-6-2010
|
15-3-2010 17:02:22
mercikes voor jullie reacties.
ben vandaag weer gaan passen en ook al zeiden ze dat het een andere jurk was...het voelde even groot! heb het meermaals gevraagd of dit wel de goedejurk was nu en dat we vorigekeer voor niks na daar gereden waren...maar neen ze stelden niks voor! heb nu we de naaister zelf bij mij gehad en hetwerd toch stuk anders ingepakt als vorige maandag.
tja of het goed komt...das te hopen he want zo heeeeel gerust ben ik er niet in.ok ja is een grote proffesionele winkel dus tja...komt wel goed zeker.
ik denk dat ik dringend meer haar op mijn tanden moet ga krijgen :)
grts anna
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|