Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe stola vastmaken?

13-3-2010 18:59:45
Hoi Bruidjes,

Ik heb bij mijn strapless jurk een stola, maar weet nog niet goed hoe ik die ga dragen. Het liefst zou ik hem achter (op mn onderrug) vastmaken zodat ik er geen last van heb (en niet zo als n sjaal langs mn lichaam hangt). Ik zie wel eens bruidjes die er een knoop in leggen van achter, maar vind dit niet zo mooi. Zou het vast te maken zijn met een klein speldje oid? Het is heel fijne stof, soort tule. Ideeen? bedankt !

Kim
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1096

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-3-2010 20:01:04

Ik zou het niet met een speldje doen als het tule is. De kans dat het doorscheurt is erg groot!

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik13-3-2010 20:52:44

ik heb ook een stola maar ik trouw in oktober dus denk dat ik die toch ga loshangen en als ik die toch ga vastmaken is het met zo'n ini mini druk knopje of magneetje

heidi

Meld misbruik14-3-2010 10:16:03

een vriendin van mij dat getrouwd is had dit ook, zij had het met een mooie broche dat bij haar juwelen paste vastgespeld, dit gaf wel heel mooi op en gaf een extra toets aan haar kleed

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik14-3-2010 11:42:45

Ik ga hem met een knoop doen op mijn onderrug,zo ben ik zeker dat hij mooi blijft zitten en dat er zeker geen scheurtje in komt want is in zeer fijne voile en als je daar dan speldje op doet of zo scheurt dat makkelijk

frida
6-2-2010
 Meld misbruik14-3-2010 12:05:22

He, Ooit eens gezien een soort speld vaar je stola kon met vast maken

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...