Terug naar overzicht
oei das moeilijk , ik dacht dat er in nederland online zo'n webshop was die zoiets had, maar ben de naam nu ff kwijt zou ff google op wij trouwen.nl die kanten op voor de zekerheid als ik de website terug tegen kom post ik hem gelijk
Niet moeilijk, in winkels zoals Bozzy hebben ze die. In doopsuikerwinkels hebben ze die normaal ook, daar komen die van ons vandaan.
wij hebben online een beertje besteld met een foto t-shirt. De foto is dan dezelfde als die op onze uitnodiging
Hoi sofie wij hebben twee beertjes waar de huwelijksringen aanhangen, één met een kostuum aan en één met een trouwkleedje, de kindjes brengen deze dan naar voor en krijgen deze daarna mee als cadeautje. groetjes
Hoi Sofie, Dit kan je idd in doopsuikerwinkels vinden, of op www.huwelijksorganisator.be kan je deze online bestellen. Wij trouwen op 18 juni 2011, en onze kindjes zijn onze bruidskindjes. Ook zij hebben beide zo'n beertje vast. Echt heeeel schattig !!!! Grts, Wendy
Hallo wendy Hoe groot zijn die beertjes en welke heb jij exact uitgekozen. Ben wel geïntreseerd en ben gaan kijken op de website, maar niet bij alle beertjes staat de grote. groetjes
Hey Sofie, Op de site www.weddinggiftshop.nl hebben ze leuke knuffeltjes met bruidsjurkjes en kostuums aan. Veel succes! Groetjes Shari
http://www.borduurbobijn.be/c-552974/trouwkado-idee/
hoi.. er zijn zo beertjes van me to you.. een vrouwelijke met kleed en sluier, en ne mannelijke met hemd,das en hoge hoed.. heel leuk... mss is dit iets?