Terug naar overzicht
Hey Mandy, Ik maak geen snoepzakjes, maar zelf geplooide doosjes met snoepjes voor de gasten op het feest. Die vul ik pas in de week voor onze trouw, want mijn doosjes zijn niet helemaal gesloten..., t zou hier nogal goe beginnen ruiken Maar jouw zakjes zijn waarschijnlijk wel goed toe he? Denk dat je die eventueel de komende week of de week nadien wel met een gerust hart kan vullen hoor. Veel plezier!
bij men doopsuikers vulde ik ook zakjes en geruime tijd op voorhand soms wel tot 8-12 weken was een vroege bevaller, en die bleven altijd goed
Ik trouw 18 juni en ben mijn bruidssuikers ook al aan het maken.Het kan geen kwaad, als je alles fris bewaard. grtjs
Ik heb dit vorige week nog gevraagd in de doopsuikerwinkel waar wij onze snoepjes gaan bestellen. Suikerbonen kan je al wat vroeger in zakjes/doosjes steken, maar echte snoepjes inderdaad best pas in de week voor de trouw, anders drogen ze uit.
Zeker niet te vroeg, zou ik zeggen. Je weet immers niet hoe die snoepjes in hun nieuwe verpakking gaan evolueren (jouw verpakking, bedoel ik). Ik zou ze pas inpakken 2 dagen voor m'n trouw. Als het plastic zakjes zijn, kan dat mss wel 7 dagen van tevoren maar op papieren zakjes komen snel vetvlekken te zitten, dus daarmee zou ik voorzichtig zijn.
Dag, Wij hadden zo van die snoepjes in hartjesvorm, die hebben wij 3 dagen voor onze trouw gevult. Groetjes
Wij hebben snoepjes gekocht die al ingepakt zijn (Haribobeertjes enzo), die zitten in piepkleine zakjes. Die stoppen we in een mandje en daar mogen alle kindjes eens flink in grabbelen.