TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
angela
2-10-2010
|
14-3-2010 13:23:58
MISSCHIEN MOETEN ZE T NOG NIE TE VEEL AANPASSEN ZENNE. IK BEN ZELF PAS LATER MEER BIJGEKOMEN. DUS ALS JE GELUK HEBT GA JE NOG NIE TE VEEL BIJKOMEN OP DIE TIJD.
NORMAAL GEZIEN DENK IK WEL DAT ZE T NOG KUNNEN WAT AANPASSEN.
|
|
kristel
20-10-2010
|
14-3-2010 13:46:44
dat za lnijpen worden zou dringend aan naai atelier zoeken voor tegen dan wat uit te pakken, op men eerste trouw had ik men kleed in juli gaan kiezen en in augustus had ik het mee naar huis, en ben in okt toen getrouwd toen ik rechtstond allemaal geen probleem toen ik neerzat spande men kleed enorm
bleek dat ik 4 weken zwanger was toen van men eerste kindje, buikje was toen al wat opgezwollen,
ik had altijd rap een buikje de termijn ik was mocht je altijd 1-2 maand bijrekenen
dus jekan er niet vooraf gaan de een komt snel bij de andere zie je 5 maanden niks
ik zou als ik jouw was iemand aanspreken die je kleed kan uitpakken
|
|
Evi
17-4-2010
|
14-3-2010 16:42:09
Hey meid!
Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, wij trouwen binnen een maand, allemaal heel spannend! Ik ben nu 11 weken ver, en je ziet er nog niets van hoor, ben zelf nog geen gram bijgekomen. Dus ik zou me geen zorgen maken.
|
|
Evi
17-4-2010
|
14-3-2010 16:42:11
Hey meid!
Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, wij trouwen binnen een maand, allemaal heel spannend! Ik ben nu 11 weken ver, en je ziet er nog niets van hoor, ben zelf nog geen gram bijgekomen. Dus ik zou me geen zorgen maken.
|
|
Priska
|
15-3-2010 13:04:40
Hey,
Ze kunnen superveel tegenwoordig. Dus dat zal geen probleem geven.
Moest je er echt mee inzitten dat je niet in kleed zou kunnen stel ik voor dat je eens belt naar je naaiatelier of naar je bruidszaak en dat gewoon bespreekt met die mensen.
Die hebben daar ervaring mee en die zullen zeggen wat wel en wat niet kan.
Je zal heus niet de eerste zijn die zoiets meemaakt.
Vragen staat vrij uiteindelijk hé.
|
|
wendy
27-11-2010
|
15-3-2010 13:07:16
Hallo,
kzou me niet direct zorgen maken, de winkel waar je je kleed heb gekocht zal normaal gezien het wel kunnen oplossen (zij maken dit wel meer mee :d).
maar laat het hen nu al zeker weten, dan kunnen zijn de extra stoffen enzo voorzien.
Proficiat met jullie zwangerschap!!! en geniet van de verdere vorbereidingen.
grtjs wendy
|
|
Lieve
4-9-2010
|
15-3-2010 13:27:20
Niet teveel zorgen maken, op 12 weken zie je bij de meesten nog niet veel hoor. Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas rond 20 weken een klein buikje en bij mijn tweede begon je het rond 16 weken pas te zien.
In de bruidswinkel zullen ze je zeker kunnen helpen.
Let gewoon op dat ze genoeg ruimte voorzien in je jurk want de eerste maanden kan je buikje in de loop van de dag wel wat opzwellen door misselijkheid, darmen die wat opspelen...
Een strak aansluitende jurk is mooi, maar als je je er in de loop van de dag oncomfortabel in gaat voelen, heb je er ook niets meer aan.
Succes alleszins met de trouw én de zwangerschap.
Lieve
|
|
helga
12-6-2010
|
22-3-2010 13:20:58
Hey, mijn nicht was ook zwanger toen ze getrouwd is. De naaister van de winkel waar ze haar kleed gekocht heeft, heeft tot op het laatst haar kleedje bijgewerkt! Dus als je je kleed in trouwboetiek gekocht hebt, moet je echt niet paniekeren! Het komt echt wel goed! Die mensen hebben al voor hetere vuren gestaan
Geniet van je dag!! Helga
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|