TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
4-7-2009
|
14-3-2010 16:20:29
hey
wijzelf hebben eens geinformeerd in het kasteel van Boekhoute (gemeente Assenede, oost vlaanderen)
twas wel vrij duur, zijnde +- 2500 euro alleen om het af te huren dacht ik
|
|
Kim
21-5-2011
|
|
|
Jolien
23-7-2011
|
14-3-2010 17:00:57
In Beervelde: Park van Beervelde. Afhankelijk van hoeveel mensen je vraagt, ze kunnen geloof ik 100 mensen plaats geven. Is een domein heel groot zoals je beschrijft. Beervelde ligt in de provincie Oost-Vlaanderen.
|
|
jolien
17-7-2010
|
14-3-2010 17:41:07
Hey,
Wij geven ons avondfeest + onze ceremonie In de beemden te Nijlen. Zij werken met een grote witte feesttent aan het water waar dan een barbeque wordt gegeven. De receptie en de ceremonie worden dan aan het water gehouden. Om bij de tent te geraken moet je inderdaad een klein stukje door het bos en het is ook zeer betaalbaar. Tot nu toe verlopen de contacten met de eigenaar zeer goed, heel vriendelijke en behulpzame mensen.
Als jullie nog vragen hebben laat maar horen!
Groetjes,
Jolien
|
|
Jan
9-4-2012
|
16-3-2010 10:05:38
All right! Alvast bedankt voor alle tips! Die worden zeker verder bekeken.
Is er iemand mss zo ver gegaan van pakweg een boer met een landgoed / domein aan te spreken, een tent te zetten op de kliffen van Normandië, een hoeve af te huren in de Ardennen....weet ik veel?????!!!
Beetje radicaal allemaal mss maar we kunnen maar dromen he?!
|
|
sofie
3-4-2010
|
17-3-2010 15:55:14
In west vlaanderen heb je Open Huis, een gerenoveerde hoeve met uitgestrekt landschap, dieren, zwemvijver, visvijver, fiets en wandelpad,...
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|