Nu Online
Momenteel zijn er 638 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeautip uitnodigingen

14-3-2010 17:39:24
Dag bruidjes,

onze uitnodigingen zijn bijna klaar. We hebben drie verschillende versies, waaronder 1 versie voor diegenen die we enkel uitnodigen voor de mis, en voor niets anders (dus niet voor avondfeest of dessertenbuffet).
Nu is mijn vraag : moet op de uitnodiging, voor mensen die enkel gevraagd worden voor de misdienst, ook een cadeautip?
Ergens vind ik van niet, omdat ze geen "feest" meemaken.
Langs de andere kant, zullen zij misschien wel iets willen geven.

Weten jullie raad?
Alle tips zijn welkom!

Sarah

sarah
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 813

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik14-3-2010 17:42:34

Dag Sarah,

Op uitnodigingen enkel voor kerk zetten wij geen cadeautip, lijkt me ook niet echt gepast eerlijk gezegd.

groetjes
Stefanie

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik14-3-2010 17:45:54

Idd , ook wij hebben dit niet gedaan om de uitnodigingen voor de misdienst. Het is zo als die mensen iets willen geven ze dit wel zullen doen ( via envelop met geld erin ofzo)

groetjes
Petroeska

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 18:24:22

ik persoonlijk zou dit ook niet doen, vind het een beetje raar dat je iets gaat vragen aan mensen die enkel naar de misdienst mogen komen. tenslotte zullen zij wel een bloemetje of sommige mss een envellope meebrengen maar ik denk persoonlijk dat de meesten die enkel naar een misdienst mogen komen niet geneigd zijn om veel te geven

lesley

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik14-3-2010 19:50:00

Hey,

Wij hebben ook een uitnodiging enkel voor de mis en zetten er geen cadeautip bij. Zoals gezegd kunnen de mensen die echt iets willen geven een envelopje geven/bloemen/of aan ons of onze ouders vragen waar onze huwelijkslijst ligt.

Hannelore

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-3-2010 19:59:34

wij hebben ook verschillende versies en hebben op alle versies 'vrijblijvende cadeautip' staan. Mensen die iets willen geven mogen dat, maar niemans moet zich verplicht voelen. Zonder het erop te zetten zullen er wellicht ook mensen iets geven, maar al vaak gezien dat het dan bloemen zijn, en dat vinden we zonde (vertrekken de dag erna al op huwelijksreis)

groetjes

Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik14-3-2010 21:01:23

Wij maken ook een zogezegde 'faire-part', dus gewoon laten weten dat we trouwen, die dag de huwelijksviering... Daar zetten we geen cadeau-tip op, vinden dat een beetje opdringerig (no offence hoor)

Groetjes,
Stephanie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info