TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stefanie
27-8-2010
|
14-3-2010 17:42:34
Dag Sarah,
Op uitnodigingen enkel voor kerk zetten wij geen cadeautip, lijkt me ook niet echt gepast eerlijk gezegd.
groetjes
Stefanie
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
14-3-2010 17:45:54
Idd , ook wij hebben dit niet gedaan om de uitnodigingen voor de misdienst. Het is zo als die mensen iets willen geven ze dit wel zullen doen ( via envelop met geld erin ofzo)
groetjes
Petroeska
|
|
lesley
12-6-2010
|
14-3-2010 18:24:22
ik persoonlijk zou dit ook niet doen, vind het een beetje raar dat je iets gaat vragen aan mensen die enkel naar de misdienst mogen komen. tenslotte zullen zij wel een bloemetje of sommige mss een envellope meebrengen maar ik denk persoonlijk dat de meesten die enkel naar een misdienst mogen komen niet geneigd zijn om veel te geven
lesley
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
14-3-2010 19:50:00
Hey,
Wij hebben ook een uitnodiging enkel voor de mis en zetten er geen cadeautip bij. Zoals gezegd kunnen de mensen die echt iets willen geven een envelopje geven/bloemen/of aan ons of onze ouders vragen waar onze huwelijkslijst ligt.
Hannelore
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
14-3-2010 19:59:34
wij hebben ook verschillende versies en hebben op alle versies 'vrijblijvende cadeautip' staan. Mensen die iets willen geven mogen dat, maar niemans moet zich verplicht voelen. Zonder het erop te zetten zullen er wellicht ook mensen iets geven, maar al vaak gezien dat het dan bloemen zijn, en dat vinden we zonde (vertrekken de dag erna al op huwelijksreis) groetjes
|
|
Stephanie
7-8-2010
|
14-3-2010 21:01:23
Wij maken ook een zogezegde 'faire-part', dus gewoon laten weten dat we trouwen, die dag de huwelijksviering... Daar zetten we geen cadeau-tip op, vinden dat een beetje opdringerig (no offence hoor) Groetjes, Stephanie
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|