Terug naar overzicht
Ikzelf heb gewoon met perforator gewerkt en dan met wit en rood lint door elkander gedraaid. Maar met raffia kan je ook mooi tewerk gaan vind ik. Veel plezier groetjes Petroeska
hey Steffi, ik heb die van mij ook gewoon geperforeerd en er dan een bordeaux strikje erin gedaan. Die nietjes is echt niet mooi, ik heb ooit zo'n misboekje gezien en het zag er echt niet uit! Veel plezier nog met de voorbereidingen! Caroline
Hoe doen jullie het dan met perforator? Want dan wringt je boekje toch wat tegen als je het open doet? Groetjes,Dorien
Dag, Ook wij hebben ons boekje geperforeerd maar wij hebben wel rekening gehouden met een iets grotere kantlijn. zodat je een mooie vouwlijn hebt voor je tekst begint. wij hebben ons boekje samengebonden met raffia. Groetjes frida
Ik ga mijn boekjes veteren, zoals je dat bij schoenen doet, mijn kleed is aan de achterzijde ook zo gedaan,.. en zou het tof vinden dat dit terugkomt. Ik moet het wel nog uitproberen, maar heb al gelezen dat dit lukt dusja het proberen waard.xxx veel succes
Wij hebben bij AVA een speciale, lange nietjesmachine gekocht, omdat de boekjes maar op het nippertje klaar zouden als we ze in het copy center binnenbrachten om te laten kopiëren, vouwen en nieten. Uiteindelijk kwam het bovendien goedkoper uit om die nietjesmachine te kopen en het werk zelf te doen, maar je bent er natuurlijk wel een paar uur zoet mee.