Terug naar overzicht
Annelies, Je geeft de bedankingen toch gewoon aan het koppel dat naar huis gaat... Dus veel hoef je niet duidelijk te maken Dorien
He Annelies, Deelt je ze niet uit? Dan heb je toch een overzicht. Groetjes Frida
Je kan ze ook op tafel zetten? Tussen het koppel in? groetjes Neel
Ik sluit me aan bij de mening van Dorien. Gen
De zakjes die wij gebruiken gaan dicht met satijnlint. Wij gaan daar een kaartje aan hangen met op de ene zijde een dankformule en op de andere de voornamen van de gasten. (Bij ons krijgt elke gast een eigen zakje, vinden wij gemakkelijker). Als je dit wil geven per koppel, kan je bv de voornamen vh koppel op een kaartje schrijven dat je bij het bedankje steekt en het zo op tafel zetten. Ik vind op tafel zetten een goed idee omdat je het 1° niet kan vergeten uitdelen en 2° het koppel kan het bedankje direct wegstoppen in een handtas of zo.
hey, da's volgens mij perfect duidelijk dat een bedankje per koppel is of voor 1 persoon (als die alleen komt) Groetjes Ellen
@ Ellen, niet mee eens, want meestal is 'n bedankje per persoon. Maar goed, al goede oplossing gehoord hierboven, dus moet wel lukkeN.