Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de beekhoeve : geluid??

17-12-2005 8:40:32
Hallo pas getrouwden??? Heeft er iemand zijn feest gedaan in de Beekhoeve (Neerlanden)? Ik heb namelijk al van verschillende mensen gehoord dat het geluid daar niet goed is. Ze mogen de muziek niet te hard zetten en daardoor komt er ook geen echt 'dansfeest' op gang, en dat is nu net wat wij willen... Iemand ervaring ermee?? Alvast bedankt!
Lies
www.liesbethenpieterjan.be

liesbeth
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 465

An
13-8-2005
 Meld misbruik17-12-2005 21:59:34

Hoi Liesbeth,
k Ken die feestzaal niet.. maar k heb je website bekeken: mooi! en knap in elkaar gestoken..
Wij zijn in Résidence Stiemerheid in Genk (het vroegere golfhotel) getrouwd: super! Vriendelijk, professioneel, lekker eten & drinken, prima service, mooie bruidssuite.. echt onvergetelijk!
Groetjes, veel succes en geniet van de voorbereidingen!
An (13-08-05)

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik20-12-2005 7:50:49

We zijn getrouwd in de Beekhoeve Liesbeth en het geluid was heel heel goed! No worries! Maar vraag toch nog eens hoeveel decibel er gedraaid mag worden ... voor alle zekerheid want heb ook iest over horen vallen! Bel eens naar Bart Claes of Isabelle?

Groetjes,

Joyce

Alain
1-1-2007
 Meld misbruik24-7-2006 12:29:59

Beste Liesbeth en PieterJan,
Jullie zijn op de Beekhoeve in Neerlanden getrouwd, niet ?
Hoe is het meegevallen ? Waar moeten we op letten ?
Hartelijk dank voor jullie reactie. alainenmartine@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...