Terug naar overzicht
Wij hebben de volkswagen samba busjes voor onze trouw en betalen idd 750 euro voor twee busjes van 9 uur 's morgens tot 5 uur 's middags. Rent a classic. Weet dat het duur is maar helaas zijn het de prijzen. Groetjes Kathleen
hey, wij hebben de onze ook gehuurd bij Rony van rent a classic. Is inderdaad prijzig maar 'tis een super kerel en een mega goeie service. Wij hadden het bordeaux met beige + witte kever Groetjes
Hallokes, Ik weet niet van waar je bent maar wij hadden 2 broers uit Lichtervelde gevonden die elk zo'n busje hebben. Zij vroegen 250€ voor een volledige dag. groetjes, Windy
Hallo wij hebben ook een sambabusje gehuurd, dit bij cabbie.be Dat is inderdaad wel de kostprijs! maar ik vind dat we wel waar hebben voor ons geld, als ik de uren optel die hij bij ons is en de afstand die hij in eerste instantie moet afleggen van zijn bedrijf tot bij ons. Het zijn inderdaad hoge prijzen, maar wij hebben geen goedkoper altenatief gevonden... grts
Wij zijn van Hasselt. Ik vrees dat Lichtervelde een beetje ver is. Toch bedankt!!
He, In Lier is er toch ( dacht ik) een club van de Volkswagen? Waarom leg je oor daar eens niet te luisteren? Luisteren kost geen geld en wie weet.................... frida
Hoi, Ik heb de mijne via een particulier gevonden op het internet. hij kan aan drie busjes geraken indien nodig. Wij betalen 200 euro voor hele dag, omdat we redelijk ver wonen. NOrmaal vraagt hij 150 euro per busje Het adres http://trouwbusje.skynetblogs.be/tag/1/huwelijk groetjes en succes! Joke
Ik kan je helpen?!? Wij hadden ook volkswagen busjes. Maar niet de samba busjes (T1 type) maar de T2. Een model jonger maar ik vind die persoonlijk schoner (minder gemaakt). Wij hadden 4 busjes maar 2 daarvan kwamen van 2 vrienden uit Diepenbeek. Dus vlakbij jullie. Voor ons hebben ze bijna een uur moeten rijden. Stuur me een mailtje dan geef ik hun email adres door. Carolina.Stappaerts@telenet.be groetjes, Carolina