Terug naar overzicht
Beste, wie ik u zeker kan aanraden, is ceromie Roger uit meulebeke, maar als u deze nog wil boeken zal u zich moeten reppen. ook goed is ceremonie Mondy uit beveren leie Mvg Filip
wat soort vervoer zoek je? VW busjes? oldtimerbus? limousine?
Ik weet dat er een goeie is in tielt..en wij hebben the toy store rental service van gits omdat wij een hummer wilden en niet iedereen heeft die..
Wij hebben Patrick Schoonbaert uit Assebroek als ceremoniemeester. Via hem hebben we ook ons vervoer geboekt (een bordeaux oldtimerbus). We hadden direct een goed gevoel bij hem, je kan er alles aan vragen en ik krijg ook heel vlug antwoord op mijn mails.
Wij hebben Geert Logghe uit Zarren, bij hem kan je ook vervoer hebben. Maar wij hebben geopteerd voor Paard en koets en dan komen wij uit bij Luc Cloet uit Lichtervelde. groetjes Petroeska
Hallo, wij hebben een bus geboekt bij Rudy Cloet uit Roeselare. We zijn rechtstreeks naar hem geweest en hebben daardoor een mooier tarief dan dezelfde bus te huren via onze ceremoniemeester. Hij heeft zijn bus wel verkocht aan Feestbus Tielt, maar onze voorwaarden stonden al vast. Succes Heidi
Het is Vancat uit Beveren (roeselare) geworden. een mooie gele zwitserse postbus! Ik verlang al! Groetjes