Nu Online
Momenteel zijn er 593 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie heeft ook een bruidsjurk met décolleté?

15-3-2010 11:10:17
Dag iedereen

ik heb een trouwjurk met décolleté gekozen voor mijn huwelijksdag. Wie van jullie nog? Vorige zaterdag had ik mijn eerste pas. Ik vind het een hele mooie jurk, net zoals toen ik hem voor het eerst aandeed, maar het voelde plots zo "bloot". Ik ben zeker niet preuts of zo. Ik draag best wel décolletés in het dagelijkse leven, maar bv nooit op mijn werk, of heel beperkt. Ik kom dagelijks in contact met klanten en dan vind ik dat niet zo gepast. Misschien ligt het wel gewoon aan het druilerige weer van de voorbije maanden, dat ik niet meer gewend ben om wat meer huid te ontbloten.
Graag jullie mening.

groetjes
Els

Els
29-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 946

frida
6-2-2010
 Meld misbruik15-3-2010 11:52:45

He Els,

Voel jij je goed in je trouwjurk??
Waarom zou je dan twijfelen.

Ga er voor.

frida

monica
22-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 12:29:54

ik heb ook een decolleté (V-sluiting redelijk diep) en ik heb in april de volgende pas. Ik heb echter nog nooit het idee gehad dat het "te bloot" was..als het weer wat opklaart en je eens een topje kan aantrekken zal je r wel anders over denken... tis en blijft mooi vind ik zo'n beetje decolleté, dus ni twijfelen!!

heidi

Meld misbruik15-3-2010 12:57:52

dat zal wel wat aan het weer liggen dat je je zo voelt, eens het zonnetje schijnt en je je iets minder warm moet induffelen zal je je wel beter voelen, komt allemaal wel goed...

KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 13:36:35

Hey Els

Gewoon ervoor gaan. Ik heb ook een decolleté en mijn kleed is boven doorzichtig, moeten cups in gedragen worden en ik heb helemaal niet het gevoel dat het TE bloot is. Ik draag normaal ook geen decolletés voor mijn werk of als we weg gaan, maar dit maakt mijn kleed nu net zo speciaal en ik voel me er super in.

marijke
30-10-2010
 Meld misbruik15-3-2010 13:45:02

Hey

ik heb ook een kleedjes met een mooi V-decolté. Is daarenboven ook nog een kleed wat aan het bovenlichaam serieus aanspant. ik heb niet het gevoel dat het te bloot is; decoltés passen bij me en zijn, vind ik, erg vrouwlijk.
ik ga er wel voor opletten om niet te zwaar te gaan met de accessoires zoals ketting, armband, oorbellen, kapsel... zodat het aan de elegante kant van sexy blijft. Vind je het toch te bloot voor in de kerk dan kan je nog een stola of jasje er over aandoen h!
Je eerste gevoel is altijd het juiste, dus als je blij bent met de jurk twijfel dan zeker niet!!!

deborah
28-5-2011
 Meld misbruik15-3-2010 14:00:51

gewoon voor gaan als je je goed voelt in je jurk
een beetje decolte kan geen kwaad :)

Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik15-3-2010 16:20:29

ik heb ook een decollete, maar ik heb er totaal geen problemen mee.
Ja gewoon doen waar jij je goed bij voelt, je kan eventueel zoals marijke reeds zei, een stola gebruiken voor de momenten waar je je minder op je gemak zou voelen (voor de pastoor).

veel succes xxx

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik15-3-2010 21:45:53

mijn jurk is bustier bovenaan en ik heb nogal een grote boezem waardoor alles nog meer geaccentueerd wordt. Zeker op mijn werk loop ik nooit met decolleté rond dus ik vond het ook nogal "bloot". De naaister in de bruidswinkel heeft er dan een soort lint van oksel achter mijn nek naar mijn andere oksel aangenaaid en dat gaf direct een ander effect. Ik denk ook dat je met zekere accessoires je kleed minder "bloot" zal lijken.

Ann
10-7-2010
 Meld misbruik16-3-2010 19:46:35

Hey Els,

ik heb ook een decolleté... dus je bent zeker niet de enige. Je hebt het toen gekozen, dus zal je het toen ook wel mooi gevonden hebben....
Dus ga er gewoon voor!

En zorg dat je op een ellegante manier bukt, niet naar voor gaan hangen bijvoorbeeld :-)

Alvast veel succes ermee!
groetjes
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info