Nu Online
Momenteel zijn er 323 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde Lego(r) als geschenk gasten of kinderen

15-3-2010 16:30:22
Beste,

Bij deze stellen wij graag Mijn Blokje voor, een uniek initiatief waarbij Lego wordt gepersonaliseerd op maat van onze klanten. Wij zijn begonnen met doopsuikerconcepten maar krijgen de laatste tijd ook meer en meer vragen van aanstaande bruidsparen die graag een geschenkje geven aan hun bezoekers of de aanwezige kindjes. Wij bieden dus gegraveerde Lego-minifigs aan met de namen van het bruidspaar of een hartje op de torso, magneetjes of sleutelhangers als memento. Voor alle vragen en voorbeelden van graveringen kan je terecht op www.mijnblokje.be of via 0474 12 83 90.
Groetjes,

Sandra

Sandra

Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1185

anita
21-4-2011
 Meld misbruik7-5-2010 16:30:45

geweldig jullie staan al onder mijn favorieten nou kijken wat mijn kerel er van vind!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...