Nu Online
Momenteel zijn er 732 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

satijn of leer?

15-3-2010 17:10:58
Hoi mede-bruidjes!
Kiezen jullie voor leren of voor satijnen\zijden trouwschoenen? Ik wou aanvankelijk niet weten van satijnen schoenen maar heb er nu toch schone gezien... Wat zijn zo de pro's en contra's van een leren schoen tegenover een satijnen schoen?

Groetjes!

Marouschka
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 373

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik15-3-2010 19:49:57

Ik heb een satijnen, mijn vriendin een leren schoen.
Belangrijkste reden voor mijn satijnen schoen is dat ik een minder courante kleur van kleed heb, en ik op die manier mijn schoenen kon laten verven in de kleur van mijn kleed (ze zijn overigens perfect gematcht!).
Voordeel van leer is dat ze wat beter bestand zijn tegen water, bijvoorbeeld bij in het gras lopen en dergelijke, nadeel is dat je de plooien van je voet er iets beter in ziet...

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 21:48:41

Ik heb voor leren pumps gekozen omdat ik ze achteraf graag nog wil afdragen en een satijnen schoen zou ik nooit meer aandoen.
Groetjes

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 22:09:36

Ik heb om dezelfde reden voor leer gelozen! Mijn pumps zijn nog zeer draagbaar achteraf.

monica
22-5-2010
 Meld misbruik16-3-2010 13:13:30

Ik heb gekozen voor satijn omdat het beter past bij mijn kleed. Leer is te kil bij mijn stof.

Nadeel: je voet heeft langer tijd nodig om zich aan te passen aan de vorm van je schoen. Leren schoentjes zijn iets "makkelijker".
Daarom loop ik nu mijn schoentjes elke week een aantal uur in (nog 66 dagen te gaan).

Voordeel: je kan je satijnen schoen nadien verven in de kleur die je wenst, dus draag je ze misschien toch wel sneller af dan een gewone witte of ivoorkleurige lederen schoen he?

isabel
23-10-2010
 Meld misbruik16-3-2010 21:02:27

Ik heb ze allebei aangehad maar de satijnen gaven echt niet mee,
dus ik heb de leren gekozen van het merk Sophie Sposa en die zitten echt makkelijk.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...