Terug naar overzicht
hey annabel, is inderdaad een zware fout, maar in de winkel gingen ze er maar licht over... ben in loksbergen (halen) geweest voor men kleed en spijtig genoeg al een voorschot gegeven. anders was ik allang ergens anders geweest... begin mij echt zorgen te maken dat het niet in orde gaat raken. ga morgen echt eens bellen denk ik want met nog 46 dagen te gaan, begint het toch te dringen. tis ni da als het kleed er is da het ook perfect past rond mijn lichaam he... nog hier en daar wat innemen enzo, op lengte maken, ... pfffffffffff....... Ik laat nog wel iets weten als ik meer weet...
Als het echt niet in orde moest komen, ik ken een winkel die een spoedbestelling kan doen op 2-4 weken ;)
zeker zo snel mogelijk bellen want ja de tijd begint echt te korten en u niet laten doen.ge geeft daar zoveel geld uit dus kunnen ze u ook op zijn minst met respect behandelen! en is zoals je zegt...er gaat nog vanalles aan de jurk moeten gebeuren.ik moet nu niet meer gaan en met afhalen moeten we vroeger gaan zodat ze daar nog de kleine dingen kunnen doen en kunnen wij ondertussen in deurne eens op stap :) komaan meid...neem den hoorn op en BELLEN maar... succes!