Terug naar overzicht
Je kan haast niet anders dan met 2 uitnodigingen werken (enkel de tekst verandert, ik zou niet weten wat daar zoveel duurder aan is) omdat er geen echte melding is van jullie huwelijk voor de wet. Op de voorzijde van de uitnodiging zou ik dan wel jullie voornamen en de trouwdatum voorzien, zodat de mensen weten welke dag jullie trouwen. Misschien kan je het zo formuleren voor de gasten van het diner : Nadat we "ja" hebben gezegd en zijn verbonden in de echt zien wij u graag voor 't aperitief verschijnen om daarna aan één der feesttafels te verdwijnen waar u zich tegoed kan doen aan spijs en drank en vooral om mee te feesten, waarvoor onze dank ! Wij kijken alvast uit naar uw komst en verwachten u vanaf 17 u. Gelegenheidsadres : Feestzaal ABC + adres Graag uw bevestiging voor .... (datum) En voor de laatavondgasten : Nadat we "ja" hebben gezegd en zijn verbonden in de echt laten we u graag even meegenieten van alle zoetigheden van de keukenpieten ; 't is een heus dessertenbuffet waaraan wij u graag hadden bij gezet. Wij kijken alvast uit naar uw komst en verwachten u vanaf ...u. Gelegenheidsadres : Feestzaal ABC, enz... Graag uw bevestiging voor ... (datum)
Persoonlijk ben ik niet zo voor rijmpjes enzo.Wij hebben gewoon gezet : Koen en Annelies trouwen op... om... in het stadhuis van...(Ik denk niet dat er buiten familie en naaste vrienden veel volk naar stadhuis komt hoor.)En dan : Jullie zijn van harte welkom op ons avondfeest! Start : 17u30 Locatie : ... Voor de avondgasten hebben we : Jullie zijn van harte welkom op ons dessertenbuffet en dansfeest! Start : 21u30 Locatie : ...Wij hebben ook 2 verschillende uitnodigingen laten drukken, kost ons 12 eur meer dus da valt nog mee hé!(carta rosa.be) Groetjes
@ fredie 26/2/2010 : ik zoek nog een leuk tekstje voor de gasten van de receptie 15 uur ..kan je dat van dat dessertenbuffet misschien veranderen ?