Nu Online
Momenteel zijn er 601 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging: enkel wettelijk huwelijk

15-3-2010 17:26:43
Wij trouwen enkel voor de wet in de voormiddag (11u). Voor de uitnodiging dachten wij aan twee aparte kaartjes, eentje voor het diner (pas vanaf 17u) en eentje enkel voor het dessertenbuffet en dansfeest. Aangezien we enkel voor de wet trouwen en we niet veel mensen in het stadhuis kunnen ontvangen, zouden we niet willen vermelden dat de gasten van harte welkom zijn om dit moment met ons te vieren. Maar...dan blijft er niet veel over om de hoofdkaart te plaatsen. Met twee verschillende uitnodigingen werken is dan weer wat duurder. Heeft iemand hier ervaring mee of enig idee op welke manier je dit zou kunnen aanpakken?

Nele

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 2189

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik15-3-2010 21:39:17

Je kan haast niet anders dan met 2 uitnodigingen werken (enkel de tekst verandert, ik zou niet weten wat daar zoveel duurder aan is) omdat er geen echte melding is van jullie huwelijk voor de wet. Op de voorzijde van de uitnodiging zou ik dan wel jullie voornamen en de trouwdatum voorzien, zodat de mensen weten welke dag jullie trouwen.

Misschien kan je het zo formuleren voor de gasten van het diner :

Nadat we "ja" hebben gezegd
en zijn verbonden in de echt
zien wij u graag voor 't aperitief verschijnen
om daarna aan één der feesttafels te verdwijnen
waar u zich tegoed kan doen aan spijs en drank
en vooral om mee te feesten, waarvoor onze dank !

Wij kijken alvast uit naar uw komst en verwachten u vanaf 17 u.
Gelegenheidsadres : Feestzaal ABC + adres
Graag uw bevestiging voor .... (datum)

En voor de laatavondgasten :

Nadat we "ja" hebben gezegd
en zijn verbonden in de echt
laten we u graag even meegenieten
van alle zoetigheden van de keukenpieten ;
't is een heus dessertenbuffet
waaraan wij u graag hadden bij gezet.

Wij kijken alvast uit naar uw komst en verwachten u vanaf ...u.
Gelegenheidsadres : Feestzaal ABC, enz...
Graag uw bevestiging voor ... (datum)

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik15-3-2010 22:04:28

Persoonlijk ben ik niet zo voor rijmpjes enzo.
Wij hebben gewoon gezet : Koen en Annelies trouwen op... om... in het stadhuis van...
(Ik denk niet dat er buiten familie en naaste vrienden veel volk naar stadhuis komt hoor.)

En dan : Jullie zijn van harte welkom op ons avondfeest!
Start : 17u30

Voor de avondgasten hebben we : Jullie zijn van harte welkom op ons dessertenbuffet en dansfeest! Start : 21u30
Wij hebben ook 2 verschillende uitnodigingen laten drukken, kost ons 12 eur meer dus da valt nog mee hé!(carta rosa.be)

Groetjes

Linsay
2-10-2010
 Meld misbruik24-4-2010 12:17:49

@ fredie 26/2/2010 : ik zoek nog een leuk tekstje voor de gasten van de receptie 15 uur ..kan je dat van dat dessertenbuffet misschien veranderen ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info