Terug naar overzicht
Hoi nele, Wij willen ook bellenblazers uitdelen aan de kindjes aan de kerk. Ik vind het wel leuk! Ik veronderstel niet dat alle bellen rechtstreeks op je af komen en dat ze eerder omhoog of opzij vliegen door de wind. Succes ermee!
Bij ons is er héél hard geblazen. Ik heb wel wat spatjes gevoeld op m'n gezicht maar aan m'n make-up was niks te zien hoor. groetjes, Carolina
Sommige bellenblazers maken wel vlekken op de kledij... En als de wind verkeerd zullen er weinig bellen jullie kant uitvliegen...
Wij gaan er alvast ook uitdelen aan het gemeentehuis zodat er kan geblazen worden als we buiten komen :) Mijn dochter blaast al 3 jaar met die van zeeman en ik heb nog nooit ergens plekken op gehad. Ben op die manier wel weer blij met mijn goedkope jurk :) x Kitty
@ Elke, niet alleen aan de kindjes bellenblaasjes uitdelen hoor. Wij hadden er een stuk of 40 denk ik. Die zijn gewoon aan iedereen de wou uitgedeeld. Heel leuke foto's trouwens!!! De moemoe's, nonkels en tantes waarvan je zoiets nooit van verwacht... flink aan't blazen hoor. Hoe ouder, hoe zotter nog! Kei leuk. groetjes, Carolina
Ah, en ik heb ze niet terug gezien hoor. De flesjes verdwenen goed in de hantassen. Ze vonden het nog een leuk souvenir ook. Ik had er gewone goedkope van Action met daarrond een gepersonaliseerd etiketje gedraaid. groetjes, Carolina
Leuk idee, had daar nog niet aan gedacht, maar is wel origineel.