Nu Online
Momenteel zijn er 104 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij

15-3-2010 18:56:13
Wij waren op zoek naar een winkel waar we suitekledij konden huren, we zijn ook eens naar Farah Love in Zwijndrecht gaan kijken ondanks de slechte kritieken die we lazen op de forum en inderdaad, we moeten sommigen onder jullie gelijk geven, de verkoopsters waren vriendelijk zolang we aan het passen waren, ze waren wel zéér opdringerig en toen we besloten toch maar geen kleed te huren werden ze zelfs zeer onvriendelijk.
Het verschil van prijs tussen een kleed huren of een kleed kopen was wel heel weinig.
Wat ons opviel was dat er maar 2 rekken waren met suitekledij, zowel de kleren voor de verhuur als de kleren voor de verkoop hingen bij mekaar, wat dus wil zeggen dat de verkochte kleren wel geen nieuwe zijn. Dat heeft ons ook doen besluiten daar geen kledij te huren.
Absoluut géén aanrader!!!!!!!!!!!!!
Waar we wel iets gevonden hebben was bij " Claire de Femme " in Braine l'alleud ( omgeving Waterloo), wel geen suitekledij te huur maar wel kleedjes te koop vanaf 100 euro, een zeer ruime keuze, ook voor grote maten en zeer belangrijk : héél vriendelijke verkoopsters

patricia

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1385

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik15-3-2010 23:24:00

Mijn trouwkleed komt ook vandaar. Een aanrader!

Anne-Sophie

Meld misbruik16-3-2010 8:35:16

Ik ken een bruidje haar kleed kwam ook van Farah Love, was zogezegd een Linea Raffaelli. Ze hadden er beter bijgezegd een "namaak" Linea Raffaelli!!!!! Het kind was content maar iedereen sprak er over hoe mismaakt het wel was. M.a.w. niet iedereen is tevreden over Farah Love!!

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik16-3-2010 18:21:55

van claire de femme bedoel ik

regina
10-4-2010
 Meld misbruik16-3-2010 21:34:58

Ik heb daarnet vanop de tram in het voorbijrijden gezien dat er op 2 april in de Broederminstraat in Antwerpen een nieuwe winkel in bruids en suitekledij opgaat waar je zowel kan kopen als kan huren. Zag er al wel leuk uit moet ik zeggen, misschien de moeite om eens te gaan kijken binnenkort

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...