Terug naar overzicht
Ga zeker eens kijken bij Wibra, Zeeman of Hema! daar zijn ze denk ik het goedkoopst. Er zit wel een wikkel rond, maar die kan je er vrij eenvoudig afhalen of overplakken! groetjes, Karolien
Hey! Je kan leuke bellenblazers vinden op www.huwelijksbedankjes.nl Wij hebben er daar ook besteld en al gekregen. Service is prima in orde! Wij hebben deze met 2hartjes erbovenop, deze kosten €0,35 per stuk. Dat valt naar mijn mening goed mee van prijs. Veel succes nog bij de verdere voorbereidingen! Grts Natalie
Hoi, Sinds enkele jaren is de Nederlandse keten Action gevestigd in enkele Belgische gemeenten. Hier zijn ze spotgoedkoop. Wij hebben het geluk zo'n winkel in de gemeente te hebben. Ik heb zelfs onlangs gekeken voor de prijs. Het was iets meer dan 50 cent voor 3 potjes. Grts,Greet
Opgelet: sommige sopjes in bellenblazers maken vlekken! En ik veronderstel dat je niet graag zeepbellenvlekken op je jurk wil! Ik zou om te beginnen 1 pakje kopen en thuis eerst eens testen, voor je jouw voorraad inslaat! ;-)
Wij hadden er van Action. Heel goedkoop. Geen problemen mee gehad, geen vlekken ofzo. groetjes, Carolina
Mercikes meiden! Ik weet waar ik moet zoeken! Nog veel plezier met alle voorbereidingen!
hallo, op deze website kan je zelf je gepersonaliseerde bellenblaas-wikkel maken. Kost niets, je moet je het alleen uitprinten http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=23 groetjes Evelyn