Nu Online
Momenteel zijn er 343 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar bellenblazers kopen?

15-3-2010 19:22:07
Hallo allemaal!

Wij willen aan de kindjes die aan de kerk staan graag snoepjes geven en een bellenblazer. Op die bellenblazer gaan we wel een sticker plakken met dezelfde tekening als op onze uitnodigingen, en uteraard ook onze namen en de datum.

Weet er iemand waar ik simpele witte bellenblazers kan vinden? Er mag eventueel een stiker rondzitten als ik die er kan afhalen.

Bedankt!

Elke

elke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2213

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik15-3-2010 19:25:34

Ga zeker eens kijken bij Wibra, Zeeman of Hema! daar zijn ze denk ik het goedkoopst. Er zit wel een wikkel rond, maar die kan je er vrij eenvoudig afhalen of overplakken!

groetjes,

Karolien

Natalie
17-7-2010
 Meld misbruik15-3-2010 20:17:01

Hey!

Je kan leuke bellenblazers vinden op www.huwelijksbedankjes.nl

Wij hebben er daar ook besteld en al gekregen. Service is prima in orde!
Wij hebben deze met 2hartjes erbovenop, deze kosten €0,35 per stuk. Dat valt naar mijn mening goed mee van prijs.

Veel succes nog bij de verdere voorbereidingen!

Grts
Natalie

Greet
15-4-2011
 Meld misbruik15-3-2010 21:37:26

Hoi,

Sinds enkele jaren is de Nederlandse keten Action gevestigd in enkele Belgische gemeenten. Hier zijn ze spotgoedkoop. Wij hebben het geluk zo'n winkel in de gemeente te hebben. Ik heb zelfs onlangs gekeken voor de prijs. Het was iets meer dan 50 cent voor 3 potjes.

Grts,
Greet

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-3-2010 18:21:42

Opgelet: sommige sopjes in bellenblazers maken vlekken! En ik veronderstel dat je niet graag zeepbellenvlekken op je jurk wil!
Ik zou om te beginnen 1 pakje kopen en thuis eerst eens testen, voor je jouw voorraad inslaat! ;-)

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik16-3-2010 19:09:44

Wij hadden er van Action. Heel goedkoop. Geen problemen mee gehad, geen vlekken ofzo.

groetjes, Carolina

elke
10-7-2010
 Meld misbruik19-3-2010 21:49:22

Mercikes meiden! Ik weet waar ik moet zoeken!
Nog veel plezier met alle voorbereidingen!

evelyn
10-7-2010
 Meld misbruik8-4-2010 12:25:02

hallo,

op deze website kan je zelf je gepersonaliseerde bellenblaas-wikkel maken. Kost niets, je moet je het alleen uitprinten

http://www.party-gifts.nl/werktekening.asp?intNummer=23

groetjes

Evelyn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...