Terug naar overzicht
In Lommel is er een heel goed. Je moet maar eens kijken op www.hoogmaatheide.com In Balen is er ook eentje maar daar ken ik de naam niet van.GroetjesAnn
Hey DimitriHier in Sint-Gillis (Dendermonde) is er een goeie. Is trouwens familie van mijn schoonbroer. Ik weet dat ze daar in de watten worden gelegd.Het noemt Goljac. Ze staan in de gouden gids.Veel succes bij je zoektocht.GroetjesTascha08.04.06
Hoi Dimitri,Ben blij dat jij dit bericht al plaatste.Wij hebben het zelfde probleem.Onze twee woefkes ( Berner Sennen ), zouden ook op hotel moeten gaan. Wij zijn van Antwerpen en even rijden vinden we niet erg als ze maar goed behandeld worden.Groetjes CindyGroetjes Cindy,
Ik ga deze week contact opnemen met goljac. Kheb gewoon schrik want vorige keer kwam hij met allerlei bijtwondjes terug.Dimi
toen wij op reis gingen hebben wij onze hond ook een week bij goljac gelaten. dat beestje heeft daar de tijd van zijn leven gehad! ik kan het echt aanraden!groetjesMartine
Dag DimitriWij doen onze honden (2 labradors) naar een hondenhotel in Kalken: Noach.We zijn er heel tevreden over. Wat bedoel je met een VIP-behandeling?Ik weet dat je een groot hok kan vragen dan hebben ze toch wat beloop (dat doen wij altijd).GroetjesVanessa