Terug naar overzicht
wij hebben climax music, hebben ze al horen draaien op trouwfeest van een nichtje, en was een leuke avond. groetjes
Dit zijn de gegevens van onze dj!DJ Mario Van VoorenGSM 0475 53 07 89wij betalen 350 van 18 u tot 01 uur , onze vriendenhebben 400 betaald en ze draaiden tot half 7 smorgens bel hem eens wie weet komt hij ook
Hallo Valerie, Wij hebben Gi van Aelst ! Hij draaide 5 jaar geleden op het huwelijk van mijn broer en hij was zodanig goed dat we hem ook geboekt hebben voor ons huwelijk. Ook op het werk gebruiken we soms. Ik vind het in ieder geval een goede DJ! Groetjes Annelies
Beste Valerie, Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voor www.studiohappymusic.be. Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs..Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar.. Mvg, Dierk Van Paemelen
Anders moet je eens informatie vragen bij Pieter van Sonatek Acoustics uit Zwevegem. Wij hebben voor hem gekozen voor ons feest en het was een superfeest! We hadden hem al een paar keer horen draaien op een verjaardagsfeest van vrienden en vonden hem toen super. Hij houdt echt rekening met wat je wil en doet niet zomaar zijn eigen zin. En van prijs valt hij ook heel goed mee. kijk eens op zijn website www.sonatek.be Veel succes groetjes Mieke
Beste Valerie & nils, Neem gerust een kijkje of vrijblijvend contact, misschien kunnen wij u dienen. DJ-Luc Studio Enterprise 0497- 92 69 93 slock_van.de.poel@skynet.be Alvast een onvergetelijke dag gewenst.