Nu Online
Momenteel zijn er 398 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Daemshof *zucht* nog eens :) Te ver vanuit Antwerpen?

16-3-2010 23:02:56
We zijn vandaag dus gaan kijken in het Daemshof in Noorderwijk en ... we zijn er helemaal weg van!
Wat een mooie locatie! Er wordt ook werkelijk aan alles gedacht ..

Ons enige struikelblok .. de afstand.

Zijn er nog mensen die vanuit Antwerpen (centrum) daar hun feest gedaan hebben?

Zelf zouden we wel graag terug thuis gaan slapen na het feest maar zelf nog rijden zien we niet echt zitten .. Het is zo'n 45 km (weliswaar vooral autostrade) .. Maar als we zelf naar daar rijden en een taxi terug - dat is ook niet echt evident eh. Iemand een idee van prijzen voor een taxi? Wij nemen dat nooit dus hebben echt geen idee ..

Huur limo eventueel? 'k Zeg maar wat :) Nog alternatieven?

Voor de ouders van mijn toekomstige hetzelfde probleem: zij komen uit Essen, helemaal het noorden van Antwerpen en zijn niet meer van de jongsten .. We zouden dus voor hen ook ofwel een taxi of een overnachting willen regelen ..

Konden we de zaal maar gewoon een kilometer of 40 verplaatsen

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 782

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik17-3-2010 6:56:38

Dag Kim,
ik kom zelf uit die streek (Olen) en wij wonen ook in Antwerpen. Toch hebben wij er voor gekozen om ons feest in Olen te doen, je moet gewoon doen waar je zin in hebt.
Waarom maak je er geen 'trouw-tweedaagse' van?
Huur ergens een hotel (er zijn er een aantal in Herentals, is vlakbij en met de taxi zeer schappelijk) en blijf daar met de hele suite. Dit kost je misschien per koppel 60 euro per nacht (bij ons betaalt iedereen die wilt blijven slapen dit zelf, dus kunnen ze zelf kiezen). 's Morgens kan je dan lekker samen ontbijten en naprate over de dag ervoor.
Bij mijn schoonzusje was dit ook en was zeer leuk, omdat het lijkt alsof het feest langer doorgaat. :-)
Om van het stadhuis naar Olen te rijden en opgekeerd, huurde ik twee minibusjes bij anjotours uit wommelgem. Zij zijn niet duur en vragen maar 175 euro voor een minibusje met chauffeur voor de hele dag.
Je, ziet er zijn zeer veel mogelijkheden.
Ik zou zeker niet twijfelen als je die zaal absoluut ziet zitten. Het is nu eenmaal een prachtige zaal! :-)
Groetjes en succes!
Joke

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik17-3-2010 8:24:26

Joke, alvast bedankt voor de tips! Een reden dat we graag naar huis wilden gaan is om onze konijnen eten te geven ;) Misschien stom maar ja, iedereen die het zou kunnen doen is wel bij ons die dag ..

Kan je wat tips geven voor hotels in Herentals?

Ik ben zelf van omgeving Lier, moesten we daar ons feest geven zou het nog wat logisch zijn vind 'k .. Denk dat er nu wel veel mensen gaan zeggen "waar gaan jullie 't in godsnaam zoeken" :)

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-3-2010 13:01:30

We zijn (niet oorspronkelijk) van Antwerpen, trouwen in Puurs, da's veel dichterbij voor mijn familie van Halle. Mijn aanstaande is van NL., daar moeten ze toch al komen vanuit diep Zeeland of Apeldoorn, lang rijden moesten ze toch al, dan maakt die 10 minuten extra ook niet meer uit.

Katrien
10-9-2010
 Meld misbruik17-3-2010 13:01:52

Wij doen ons feest ook in het Daemshof (mijn vriend is afkomstig van die kanten), maar wonen momenteel samen in Zemst (waar ik dan weer vandaan kom).
Omdat wij na het feest ook gewoon thuis gaan slapen, moeten wij ook helemaal terug naar Zemst en dat is ook wel een eindje (35 min rijden, 60 km ongeveer, via de snelweg toch). Wij rijden waarschijlijk mee terug met mijn ouders of mijn broer omdat wij het ook niet zien zitten om 's nachts zelf nog helemaal naar huis te rijden (en ook omdat wij met een oldtimer naar daar komen en onze auto daar dus helemaal niet staat ).

Ik zou zeggen, doe gewoon waar je je goed bij voelt. En als dat het Daemshof is, is dat maar zo. Het is misschien iets verder rijden, maar dat is maar voor 1 keer en nadien heb je er misschien wel spijt van... en dan is het te laat.

Astrid
9-7-2011
 Meld misbruik17-3-2010 15:21:55

Hoi!
Ook wij hebben gekozen voor het Daemshof en wij moeten toch ook wel een stukje rijden... Het positieve gevoel dat we hadden over de zaal heeft ons toch doen beslissen om voor die zaal te gaan, dan moeten we maar wat langer in de auto zitten!

Aangezien wij dus ook een eindje moeten rijden, had ik al gevraagd in het Daemshof of zij een hotel of dergelijke konden aanraden voor gasten of onszelf... Hij raadde 't Hemelryck aan (in Grobbendonk) --> zoek eens op internet: prachtig hotel, met een 6-tal kamers, zij werken samen met een taxidienst moest dat nodig zijn... Grobbendonk is natuurlijk ook wel een eindje gaan... Maar dat hotel raadde hij sterk aan.

In het centrum van Herentals heb je dan ook nog 2 hotels (wat minder chic, maar zeker oké hoor!!): De Zalm en De Swaen...
Misschien is dat ook een optie, moest je de afstand echt te groot vinden.

Maar ik zou zeggen: volg je gevoel!! En het is inderdaad een supermooie zaal

Nog heel veel succes en plezier met het organiseren!

Lena
30-10-2010
 Meld misbruik17-3-2010 22:36:52

Hey!

Tegen dat wij trouwen, zullen we (hopelijk) in Kontich wonen. Ligt dus ook niet naast het Daemshof. We hebben er ook even over gedacht of we het wel zouden doen, maar hebben uiteindelijk beslist om ervoor te gaan. Ten eerste kan je nooit voor iedereen goed doen, voor de ene zal het al wat dichter zijn dan voor de andere, maar nooit voor alle genodigden. Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat het in principe enkel voor ons zover is, want veel familie is ook van Kontich en omstreken. Ten tweede is het maar voor één keer, het is niet dat je die dag vijf keer over en weer moet! Ten derde: als je ziet hoever mensen soms rijden om eens een middagje te gaan shoppen of ik weet al niet wat, dan hebben ze dat ook wel over om naar ons feest te komen. Ten vierde vonden wij in onze buurt niets dat het Daemshof kan overtreffen. We vinden het zeker en vast de moeite om onze gasten de verplaatsing te laten maken!!!

Wij boeken waarschijnlijk een kamer in een hotel in de buurt om zelf 's nachts niet naar huis te moeten rijden.

Nog veel succes ermee en ik zou zeggen: volg je gevoel, anders heb je er nadien misschien spijt van en ik denk niet dat het de bedoeling is om het dan over te doen, hé!? :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info