Terug naar overzicht
ik hoop ook voor jullie dat het weer schitterend wordt zaterdag, alvast veel succes en geniet ervan
Wij trouwen 3 weken na jullie, en als ik eraan denk voel ik ook al een klein beetje zenuwen... Heeel veel plezier zaterdag, geniet ervan!!! grtjes!
Ik hoop voor jou dat de zon die vandaag schijnt ook zaterdag zal schijnen. Alleszins laat het weer je dag niet vergallen en geniet ervan!!
Rebekka, dat begint inderdaad héél erg te korten! Ik heb de 20e mijn vrijgezellen, dus ik hoop toch ook op wat degelijk weer! Maar als je de berichten hoort kan het 2 kanten opgaan... Hoe dan ook zal het voor jullie zeker een super dag worden! Geniet er volop van! En na alle voorbereidingen zal alles wel goed verlopen dus niet té veel stressen
Geniet van deze dag!!!! Het zal zeker een onvergetelijke dag worden! Wij trouwen in de zomer, maar de 20ste maart is mijn verjaardag! hihi :-) En altijd mooi weer gehad!! Dus deze keer zal het ook zo zijn ;-) Groetjes!
he, gewoon om je zaterdag een prachtige dag toe te wensen. En geniet echt van je dag want voor je het weet is ze voorbij....... frida
Geniet morgen van elk moment!!!