Terug naar overzicht
Lindsay, Ik kan je niet direct helpen met een harpist in Antwerpen, maar wel met een harpiste in Nederland. Ik wou ook een harpist die de muziek verzorgde in onze ceremonie. In Belgie iemand vinden die je kan helpen en wil helpen voor een schappelijk prijs is echt een ramp. Daarom heb ik contact opgenomen met Regina. Zij woont in Midden Nederland en is een fantastische harpiste (speelt nationaal en alles wat je wilt). Zij is nu voor ons geboekt en komt op 1 mei naar onze ceremonie om te spelen. Ze speelt een 4-tal nummers, waanvan je er zeker 2 zelf kan aanvragen . Ze heeft bv voor mij speciaal Adiemus geleerd ... Ik ben haar in februari thuis gaan bezoeken en heb staan wenen als een klein kind als ze het nummer speelde. Ze vraagt 400 € voor tot bij je te komen, te spelen en alles in orde te brengen. Dit is dus eigenlijk belachelijk weinig als je weet dat ze (voor ons) meer dan 220km enkel moet doen. Als je interesse hebt, zet ik je in contact met haar. Laat maar iets weten ! TINA
hey Tina, Dat zou heel tof zijn als je haar in contact met ons kan brengen... mijn email is: amirdekameel@hotmail.com Dankjewel! Lindsay