Terug naar overzicht
Adem in - Adem uit.... Wat betreft je eigen familie: hoogstwaarschijnlijk zullen er bij ruzies twee kampen zijn, kun je niet gewoon elk kamp aan een aparte tafel zetten? Zoniet, moeten ze maar proberen om zich voor één dag te gedragen hé, als ze dat al niet kunnen doen voor jullie. Wat betreft je schoonzus: Als zij niet met haar partner in de suite kan lopen, zoek dan gewoon een ander meisje uit de familie of een goeie vriendin zodat het even uitkomt. (Dikke kans trouwens dat ze plotseling wél mee kan als ze hoort dat iemand anders haar plaats kan innemen) Wat betreft je schoonmoeder: Dat zijn gewoon geen manieren. Kun je niet haar kleren toevallig met een zakje kleursel in de wasmachine gooien? Of kan je verloofde haar niet op andere gedachten brengen? Ik zou hem eens met haar laten praten. Moest ze echt niet te overtuigen zijn: ik vermoed dat je schoonmoeder er duidelijk ouder zal uitzien dan jij en haar witte kledij zal ook wel geen typische bruidskledij zijn zeker? In dat geval zal het dus wel duidelijk zal zijn wie de bruid is. Als ze wil hebben dat er achter haar rug geroddeld wordt over haar moet ze vooral in die kleren naar jullie trouw komen. Dikke steunknuffel!
He, ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er toch nog uitkomen. 1 raad laat je schoonzus gewoon links liggen en je zal zien ze zal wel bijdraaien, is het niet zo als je schoonzus trouwd krijg je toch een vrije dag voor? Mijn schoonzus was gestoord omdat haar broer het aan haar niet had verteld dat hij met mij wilde trouwen. Net dat hij haar toestemming nodig had. Ze heeft er zelfs wakker van gelegen. Zolang je vriend je maar steunt dat is het belangrijkste echt waar! Veel geluk samen........................... Ik voor je. Frida
hoi mja ik vind t jammer dat zulke dingen je beinvloeden juist als je zo kort bij je trouw staat. het is een mooi moment voor jou en je partner dus laat je niet teveel opjagen door je schoonmoeder en schoonzus. Normaal gezien krijgt je schoonzus een dag verlet, dus dat ze ni kan komen is een flauw excuus en ik vind t maar al te grof van je schoonmoeder dat ze in het wit zal gekleed zijn op jouw dag, precies of ze moet ook opvallen; Laat ze maar doen en de roddels zullen volgen! Zolang jullie maar gelukkig zijn!! als ik da hier van sommige hoor mag ik blijkbaar nog blij zijn met mijn aanstaande schoonfamilie. groetjes
uw schoonzus krijgt wel een dag voor jullie huwelijk denk dat ze gewoon moeilijk wil doen of ze is misschien jaloers en wil u zo dwarsbomen. Je ziet soms films met schoonmoeders in die echt de bitch kunne uithangen( sorry voor mijn taalkeuze) maar blijkbaar bestaat het int echt ook. Kan uw partner niet eens met zijn moeder praten? Laat uwen dag niet bederven en geniet ervan grtjes