Terug naar overzicht
Hey Jennifer , Tja tis niet altijd makkelijk eh , maar als je dan toch iets moet vragen (buiten geld dan) dan zou ik een reischeque vragen , komt altijd van pas en je kan dan zelf je bestemming kiezen en het blijft geldig. Enfin, omdat wij graag reizen komt zoiets altijd van pas Of misschien iets van een interieur winkel , waar je leuke dingen voor in huis kan kopen? Ik hoop dat je eruit geraakt en alvast een fijne dag toegewenst Grtjs Wendy
Wij vragen dvdboxen en boeken
als het dan toch geen geld mag zijn zou ik eerder een kadobon vragen ofwel van een bepaalde winkel waar je iets kan kopen voor je huis of de verbouwingen. of anders ook leuk, allé dat vind ik toch, een overnachting in een heel speciaal hoteltje, een ontbijtje, etentje,... lesley
Wij zouden op onze uitnodigingen als cadeautip een puppie-rekening zetten. Wij zouden graag na ons huwelijk een pup aanschaffen! Maar nu krijgen we die mss van mijn schoonouders! ;-) Marijke
dag, Bij een vriendin van mij heeft het zelfde mee gemaakt en zij hebben zo opgelost. Ze vroegen dan kadobon van een de zelfde winkel en daar hebben ze dan alle apperatuur mee gekocht voor in de keuken. ( ze waren ook aan het verbouwen). Misschien een tip???? Groetjes frida
Goh, ik zou gewoon bij het envelopje blijven, de meeste mensen zijn dat al gewoon om geld te geven, tegenwoordig vraagt iedereen da en eigenlijk is da wel gemakkelijk, mensen moeten zich er niet voor verplaatsen.Zo doe je zelf je zin met het geld! Groetjes
als je toch gaat verbouwen kan je misschien een stuk vragen va nde verbouwingen stel nu dat je je badkamer gaat verbouwen kan je hen vb een bad en een douche vragen ofzo, dan geven ze nog een kado en hebben jullie er ook echt iets aan wij hebben familievrienden uit Duitsland die komen naar ons huwelijk en ze hebben de gewoonte om echt iets materieels kado te geven. Na lang nadenken gaan we hen om nieuwe kookpotten vragen, van goede kwaliteit. De onze zijn echt niet zo fantastisch (goedkoop gekocht bij samenwonen) en zijn na bijna 3 jaar al wat mankementen aan :-) als je er even over nadenkt zal je wel iets vinden hoor
Onze kleren zijn betaalt door onze ouders. Das toch ook nen kado!?! Wel iets anders dan nen mixer ofzo, maar 't is toch geen 'geld/envelopje' voor den trouw. Het hangt er natuurlijk wel vanaf over wat bedrag het gaat. Als het om een kleiner bedrag gaat is een ontbijt aan huis geleverd ook wel leuk. (niet te vroeg laten leveren na de trouw) groetjes, Carolina
bij ons "zeurt" de schoonfamilie ook altijd over een huwelijkslijst ... ze vinden dat je absoluut een servies moet krijgen als je trouwt :-) wij hebben ook envelop op de uitnodiging gezet, maar voor de mensen die echt niet graag "zomaar" geld geven hebben we een website aangemaakt met onze hele huwelijksreis opgedeeld. En net zoals op een gewone huwelijkslijst kunnen mensen dan kiezen wat ze geven en ons bijvoorbeeld een nacht van onze huwelijksreis cadeau doen ... twas weer veel werk natuurlijk, maar tof om te doen en zo weet iedereen waar we uithanegn in de 3 weken na onze trouww :-)