Terug naar overzicht
Ik zou een reisje maken tijdens een eerstvolgende schoolvakantie.Of tijdens kerst en nieuwjaar !Dan kan je er nog lekker naar uit kijken :-)
Wij trouwen ook 27 augustus! Ik zou ook eerder wachten tot na de herfst- of kerstvakantie. Ik denk dat je in maand voorafgaand aan de trouw nog veel kleine dingen zal moeten regelen en stel dat je dan op reis bent en je kan van daaruit niks doen, ik zou wel beginnen stressen peisk! Aan de andere kant, als je dan naar de zon gaat, zal je wel mooi bruin zijn op je trouwdag
Goh, als alles geregeld is, en je hebt hier in België een mama/aanspreekpunt voor alle leverancier/genodigden die evt. nog vragen hebben, dan kan 't wel hé? Zou misschien 't niet te hard 'n huwelijksreis noemen, maar in gedachte kan je 't zo wel beleven.
hey, ikzelf durfde dit ook niet; omdat ik schrik ging hebben dat ik vanalles nog ging moeten regelen. Uiteindelijk, als je er vlug genoeg bij bent zoals mij...dan kon dit perfect. Heel veel dingen zijn al geregeld op voorhand en de tafelbezetting enzo moet je pas later doorgeven. dus tegen dan zijn jullie al lang terug. Waarom ga je dan niet in Juli op reis. Dan hoef je je daar geen druk over maken.
Wij trouwen op 31 juli 2010 en gaan op reis van 31 mei tot 25 juni. Zo vermeden we de duurste periode (september was geen optie wegens huwelijk zus en oktober zou al te koud zijn (gaan naar Canada)). We trouwen wel voor de wet op 29 mei, zo is het toch meer een echte huwelijksreis...
Dit kan toch perfect. Je bent dan toch bijna 3 weken voor de trouw terug thuis. Nog tijd genoeg om de laatste dingetjes in orde te brengen. (juiste tafelverdeling door te geven, een laatste pas,...) Maar ik zou het geen 'huwelijksreis' noemen. Eerder iets als ontspanningsreis, bruiningsreis (alleen niet overdrijven), bezinningsreis,... Zo heb je na de trouw toch nog is het 'recht' om een reisje te maken hé. Dit kan je later nog zien. (als de centjes terug wat aangevuld zijn) groetjes, Carolina
Hey Elien, Wij zitten met juist hetzelfde dillemma! Trouwen op 28 augustus en op 1 september weer voor de klas! Wij hebben ook nog het probleem dat we aan het bouwen zijn en we in de grote vakantie in de laatste fase zullen zitten. Daarom hebben we toch maar besloten om in de herfstvakantie te gaan, hoewel we dan natuurlijk al goed moeten uitkijken dat we niet in het slecht weer zitten :s Ik wil namelijk absoluut zon op mijn huwelijksreis! Als we niets doenbaar van prijs vinden, zal het helaas een huwelijksreis in 2011 worden :) Ach ja...er zijn ergere dingen in het leven... Groetjes, Tine
heyyyy! wij trouwen ook op 27/8/2010!! ik zou inderdaad wachten tot een volgende vakantie zo hebben jullie iets om naar uit te kijken. heel veel touroperators geven trouwens korting tot 6 maanden na het huwelijk. wat je miss kan doen ervoor, wij gaan op cruise met royal caribian cruises, echt niet duur! geniet nog van de voorbereidingen