Terug naar overzicht
Spannend, veel succes ermee!!
Ik stop ook met de pil voor onze trouw. Hopelijk moeten we beiden niet té lang proberen. Succes alvast!
Spannend! Bij ons is het ook dilemma: wij willen heel graag kindjes en liefst zo snel mogelijk, maar ik wil echt geen zwangere bruid zijn. En ik moet nog wachten tot oktober .
Veel succes :-) Al 4 maanden gestopt met de pil. Gwen
Veel success, Al 2 jaar gestopt met de pil, en nog steeds niets. Wendy
Veel succes! Bij m'n oudste was ik na 2 maand zwanger. Ik trouwde 1 aug 2008, stopte toen met de pil (wou absoluut niet zwanger trouwen) en maand later testte ik positief.
veel succes, ben intussen al 5 maand gestopt, en nog steeds niets, dus bij sommige mensen gaat het zo rap niet.
ik ben momenteel zwanger van een tweeling en trouw op 5 juni. Tegen dan zal ik zo'n 6 maand zijn ongeveer... nu hebben we pas vorige week beslist om te trouwen (enkel voor de wet). Dus ik ben op zoek moeten gaan naar een zwangerschapstrouwkleed. Moest het zo zijn dat je zwanger bent op je trouw, ik kan volgende winkel ontzettend aanraden: www.miaspetti.be Wel even in het achterhoofd houden dat je de eerste drie maanden enorm misselijk kan zijn. Maar dit hangt af van persoon tot persoon. En eerst nog zwanger worden natuurlijk! Mijn eerste zwangerschap hebben we 2 jaar geprobeerd en is mijn zoontje er via KI gekomen en toen had ik niets last. Nu met de tweeling heb ik al een verschrikkelijke zwangerschap achter de rug. Alleszins, SUCCES!!!
Hey ik trouw op 8 mei en tegen dan ben ik juist 12 weken zwanger. Misselijk ben ik niet maar wel moe.
Ik was trouwens vande eerste maand zwanger. De ene doet er wat langer over dan de andere. groetjes