Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

17-3-2010 20:09:30
Dit is een vraag die waarschijnlijk al heel vaak gesteld is...

Ik vraag me af wat we zouden kunnen geven aan onze gasten op het avondfeest. Heel vaak krijgen wij een tijdje later een foto opgestuurd met een bedanking erop gedrukt, maar ik vind dat dus echt niet meer origineel en ook duur voor iets dat veel mensen toch wegsmijten.

Ik ben dus op zoek naar iets anders, iets waar de mensen nog iets mee kunnen doen bv. Ik had al gedacht aan iets met snoep bv., maar we trouwen op 7 augustus, midden in de zomer dus en m'n toekomstige is bang dat dat gaat smelten.

Enige andere ideeën? Wat hebben jullie gedaan, of al eens gekregen op een feest?

Alvast bedankt voor alle tips!

Tine
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 592

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik17-3-2010 20:31:12

Hey

Wij geven aan onze avondgenodigden een zakje met daarin 2 koffiepads, een suikertje en een melkje. We hangen daaraan dan een kaartje met "Bedankt, en kom eens op de koffie langs".

groetjes Petroeska

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik17-3-2010 21:09:23

Op Eurogifts heb je massa's leuke gadgets, van minder dan 50 cent tot meer... :)

Doorke
23-8-2010
 Meld misbruik17-3-2010 21:56:39

iets waarin je een theelichtje kan laten branden is ook altijd leuk.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik18-3-2010 8:19:34

Kijk eens op Anita's room.be, toffe dingen en niet duur.
Wij nemen de gepersonaliseerde mentosrollen.
Groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik18-3-2010 8:22:52

Dag, Wij hebben iedereen een zakje met zonnebloemzaadjes gegeven maar dat was ook ons thema.

Groetjes Frida

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik18-3-2010 9:22:42

Bij deze stel ik ook even een vraagje; op sites als Eurogift en gelijkaardige, gaat het om promotiemateriaal dat geleverd wordt vanaf minimum 500 of zelfs 100 stuks. Wij verwachten iets meer dan 100 personen op ons avondfeest en ik vind het dan nogal raar om meer dan 400 stuks teveel te hebben. Hoe lossen jullie dat op, zijn er sites waar je bv. al vanaf 100 stuks kan bestellen? Als we iets zouden willen geven, zou het een bedrukt potlood of balpen zijn, dat past binnen ons thema. Als we niks vinden, wordt het de traditonele foto achteraf!

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik18-3-2010 16:46:22

Hey Tine,

wij geven chocolaatjes de avond zelf maar ook een souvenirfoto per post. Als je liever niet wil dat de mensen die foto weggooien, kies er dan één waar zij samen met jullie op staan. Niemand gooit een foto van zichzelf weg tenzij die helemaal mislukt of onderbelicht is maar met trouwfoto's is dat meestal niet het geval he.

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik18-3-2010 21:07:40

Hey , wij konden wel aparte getallen vragen en offerte krijgen, denk dat je blind staart op de voorbeeldprijzen, da's meer als indicatie. Dus zou toch niet zomaar afschrijven, bovendien moet je ook rekening houden met prijzen. Als ik van iets 50 overschot heb, heb iets leuks EN 't is goedkoper dan 'n alternatief waarvan ik niks over heb maar dat even duur is of zelfs duurder...
Succes anyway!

Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik19-3-2010 15:35:55

Hoi Kathleen, er zijn inderdaad sites waar je kleinere aantallen kan bestellen, maar als je dan voor een opdruk kiest, kan dat pas vanaf 500 exemplaren... Zo zit er altijd wel een addertje onder het gras... En wat overschot hebben is niet erg, maar 400 stuks vind ik véél overschot . Bye!

Vicky
3-7-2010
 Meld misbruik31-3-2010 23:07:54

Hoi,

wij trouwen op 03/07/2010. En heb het ook niet zo voor foto bedanking, waarvan de meesten het nooit meer bekijken. Daarom dacht ik ook aan iets nuttigs..
Wrshl. ga ik voor voor de vorm van ijsblokjes. In ikea..rood met hartjes...voor 1 euro stuk.
Met leuk tekstje erbij..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...