Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes gasten

18-3-2010 10:45:00
Wij hadden gedacht om witte mini (praline)doosjes te vullen met 2 pralines om te geven als bedanking aan onze gasten en eventueel een klein bokaaltje advocaat voor de mannen. Maar wij trouwen op 14 augustus en wat als onze chocolade smelt. heeft iemand een ander idee wat we in onze pralinedoosjes kunnen stoppen?

Alvast bedankt.

stefanie
14-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 503

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-3-2010 11:16:53

Wij zijn vorig jaar 1 augustus getrouwd. Ook een warme dag. Wij hadden mini merci chocolaatjes. We hebben de bedankjes pas na het dessertenbuffet klaar (laten) zetten. Dan was't al na 23u ofzo. Dus toch al een stuk frisser in de avond. In augustus worden de nachten ook al een stuk kouder.

groetjes, Carolina

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2010 11:31:18

Stefanie,

Mijn partner doet in chocolade, dus uiteraard zullen ook wij een bedankje maken in chocolade.

De bedoeling is om het doosje mee te geven als de mensen naar huis gaan; op hun weg naar buiten zal een tafel worden voorzien met de bedankjes op - pas vanaf het uur waarop normaal mensen naar huis beginnen gaan. Normaal is dat pas laat op de avond en is het heel wat frisser. Voordien kan je de chocolade ergens koel laten bewaren door je traiteur.

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik18-3-2010 11:31:20

Stefanie,

Mijn partner doet in chocolade, dus uiteraard zullen ook wij een bedankje maken in chocolade.

De bedoeling is om het doosje mee te geven als de mensen naar huis gaan; op hun weg naar buiten zal een tafel worden voorzien met de bedankjes op - pas vanaf het uur waarop normaal mensen naar huis beginnen gaan. Normaal is dat pas laat op de avond en is het heel wat frisser. Voordien kan je de chocolade ergens koel laten bewaren door je traiteur.

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik30-3-2010 15:05:20

Zo'n doosjes kun je kopen in de AVA als ik me niet vergis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...