Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ik zoek een leuk geprijsde sluier

18-3-2010 13:37:38
hoi aanstaande bruidjes,

ik ben op zoek naar een korte sluier (zo halverwege de rug of iets korter) in de bruidszak ik ben geweest waren deze allemaal boven de 100 euro. ik vroeg me af of julliemisschien een idee hebben waar ik deze goedkoper kan kopen, ik draag hem alleen tijdens het ja-woord daarna gaat de sluier af.
ik draag hem enkel omdat ik mijn moeder een een groot plezier mee doe, zij vindt het echt geweldig.

nu zitten we inmiddels al vrij ver in de voorbereiding en het budget wordt krapper en ik heb daaromniet zo'n zin om zoveel geld uit te geven aan een lapje tule.
ik hoop dat jullie mij tips kunnen geven (ik heb twee linkerhanden dus zelf knutselen gaat m niet worden!!)

Heleen
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 411

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik18-3-2010 16:21:17

Bij Le Chapeau in Antwerpen heb ik er eentje van 53€ gevonden... Simpel en mooi! :)

Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik18-3-2010 16:39:08

@kiki, was deze sluier in de solden of was het gewone collectie?

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik18-3-2010 16:55:16

http://www.sluier.nl/accesoires/sieraden.html#
hier heb je heel wat keuze en is ook niet zo duur
Is wel in nederland, maar veronderstel dat ze ook wel leveren in België

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik18-3-2010 20:33:57

Hey

Google eeens op sluiers en je vind onmiddellijk een aantal winkels waar je online kan bestellen. Ik geloof dat ik al sluiers aan 19 euro heb gezien.

groetjes

Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik19-3-2010 8:18:15

hey Heleen,
Mijn sluier heb ik samen met mijn kleed gekocht bij Robel in Roeselare. Hij kost € 65. Het is een lange met een sleep.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...