Terug naar overzicht
Hey bruidjes,
Wanneer geven jullie je dessertenbuffet, voor de openingsdans of rond 11 à 12uu 's avonds?
Bij ons komen de gasten die uitgenodigd worden voor het dessertenbuffet om 21 uur toe. Dan krijgen ze nog een kleine ontvangst met een glaasje Cava en daarna gaat het dessertenbuffet open. Els
Hey Wel ik heb het buffet voor de dans gegeven en mijn zus heeft het na de dans gegeven. Uit ervaring heb ik dus ondervonden dat als je het ervoor geeft, dat de mensen nadien stoppen met dansen en het dan weer moeilijker is om de mensen opnieuw de dansvloer op te krijgen. Mijn voorkeur gaat dus naar eerst buffet en dan pas dansen. Groetjes, Laura
Wij hopen dat toch sneller te kunnen laten aantreden, dus rond 21u-22u.Ook VOOR dansfeest van start gaat dus.
Hallo, Wij doen onze openingsdans na de dessert. Gwen
Ja, buffet openen voor de openingsdans, anders valt het dansgebeuren stil
Ik zou wel vragen aan de zaal of het mogelijk het desserbuffet te laten staan
Bij ons kwamen de dansgasten toe om 21u30. Die kregen nog een aperitief en om 22u30 startte het dessertenbuffet. Daarna deden we de openingsdans, vermenigvuldigingsdans en was het feest in volle actie! Wij lieten het dessertenbuffet wel zowat een hele nacht nog staan (behalve ijs en van die dingen die niet goed tegen de warmte kunnen).
hey, best je buffet voor de dans doen. 1. Zo word het dansen niet onderbroken 2. Op die manier is er ook nog niet teveel alcohol gedronken. Anders kan dat nogal vechten met elkaar :-) Nadien openingsdans en feestje. Na een tijdje kan het buffet nog eens terug komen. Ikzelf heb er wel niet van kunnen genieten... Ben nochtans een echte zoetekauw. Eerst durfde ik niet veel eten omdat ik schrik had dat ik stil zou vallen moest ik teveel moeten verteren. Toen het dessertbuffet terug kwam durfde ik er niet meer van eten omdat ik toen al enkele Kriekskes op had en schrik had dat ik onpasselijk zou worden (Bier vs chocolade) Groetjes Ellen
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Hey, Wij doen het net iets anders : Taart aansnijden Openingsdans Dessertenbuffet Act die dans avond opent. Groetjes, TINA