Terug naar overzicht
yesyes!! wij trouwen ook op 8 mei, spannend hé!! denk dat k pas écht zenuwachtig zal worden als de uitnodigingen verstuurd zijn binnenkort. Heb vannacht al gedroomd dat onze trouwringen gestolen waren :-) Waar trouw je? succes nog hé!! Groetjes
Wij trouwen in Stekene (Oost-Vlaanderen) en jij?? Wij hebben onze uitnodigingen al verstuurd, een 2 weekjes geleden, en er hebben al een heleboel mensen bevestigd! Echt tof! Oei, das ni zo goed ik heb een aantal weken geleden gedroomd dat ze mijn kleed hadden doorverkocht aan iemand anders... Ja man. Jij ook nog veel succes he!
Dag Melissa, Wij trouwen een kleine week na jullie, nl op 14/05/2010. 't Begint echt wel spannend te worden, hé. Groetjes, Kathleen
Hallo, Wij trouwen op 14 mei, en het begint idd spannend te worden! Maar no stress....:-) Gwen Nog 55 dagen te gaan
Wij trouwen op 7 mei! Xxx
Wij op 22 mei en ik droomde gisternacht dat de bruidegom een Sex and the Cityke deed zoals Mr Big!! Maw: meneer kwam ni opdagen!!! Waaaaaaaaaaaaaaa, dan doe ik hem iets!
Wij trouwen op 1 mei, dus nog 42 daagjes !!!!! Het begint nu echt wel te kriebelen hé. Iedereen heeft bevestigd en de lijsten zijn af ! Nog hier en daar wat kleine prulletjes, maar nog een stress hier. Nog succes met de laatste dingetjes. TINA
Hey Melissa Wij trouwen in Gent - Lochristi, ook Oost-Vlaanderen dus! We moeten nog wel wat dingen doen, hoor! Veel succes nog en geniet van je dagje, zal eens aan je denken :-)