TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
stephanie
24-7-2010
|
19-3-2010 9:22:08
La Sposa Outlet in Beveren ad Leie, daar heb ik mijn kleed gekocht, heel vriendelijk, wel onmiddellijk kleed mee te nemen als je het gekocht hebt maar je mag teruggaan voor de retouches 2 maanden voor het huwelijk
Pierre Yves Outlet in Deinze: niet zo vriendelijk maar je kan er wel voordelige mooie kleedjes vinden
Sofie in Evergem: laatste stuks van haar winkel
|
|
Leen
18-9-2010
|
19-3-2010 10:15:55
Ik heb mijn kleed ook bij La sposa Outlet in Beveren-Leie gekocht en was daar ook zeer tevreden! Vriendelijke mensen en je kan er rustig kiezen...
Wel belangrijk om te weten: als je je kleed gekozen hebt, neem je het idd meteen mee en er dient contant betaald te worden! Dus voorzie mss genoeg contant geld...
|
|
Ann-Sophie
11-9-2010
|
19-3-2010 11:07:17
Ik heb mijn kleed gekocht bij bruidskledij Steven. Ze hebben een outlet :) En ik ben er heel tevreden over. Heel erg vriendelijk, niets is haar teveel, je mag heel veel kleedjes passen en herpassen ;) en ze heeft ook eerlijk haar mening. http://www.bruidskledij-steven.be/
|
|
Petroeska
16-4-2010
|
19-3-2010 12:48:43
Iidem hier ik heb het mijne gekocht in Bruidskledij Steven. Heel vriendelijk, behulpzaam , let heel erg op details , ... Noem maar op ik ben alleszins heel content.
|
|
Brenda
22-5-2010
|
19-3-2010 13:41:34
Ik heb mijn kleedje gekocht bij Pierre-Yves Outlet in Deinze.
Een heel toffe dame. Ik kan wel begrijpen dat niet iedereen daar graag gaat.
Je moet geen geslijm verwachten, geen gepaai langs alle kanten, maar ze weet wel perfect wat bij je past. Ze luistert eerst en als je de moeite doet om dan naar haar te luisteren, dan kom je met een prachtig kleed buiten, perfect voor jou!
Veel succes!!!
Groetjes,
Bren.
|
|
stefanie
|
19-3-2010 15:24:27
thankx
|
|
wendy
2-10-2010
|
20-3-2010 9:07:26
ik heb mijn jurk voor een leuke prijs bij aziexport gekocht
heb ze nog niet echt af gezien maar de eerste foto's zien er super uit ;)
moest je meer willen weten hoor ik het wel
wendylysen@msn.com
xxx
wendy
|
|
Heidi
10-7-2010
|
21-3-2010 12:19:24
Hallo,
Ik ben ook bij Pierre Yves Outlet in Deinze geweest en ben zeer goed geholpen. Ik had geluk, kon een 7 tal jurken passen die ze in mijn maat hangen had. Maar ik had echt geen wauw gevoel. Bij eentje had ik zoiets van 'misschien'. De dame zei me niet te wanhopen aangezien het de eerste winkel was en dat ik mijn kleed wel zou vinden en waar ik moest op letten, toen ik een jurk koos, zodat ik er op mijn best zou uitzien. Mijn zus was ook mee en haalde opeens nog een model uit de winkel, de dame zei dat ik er mss ook in zou kunnen. Ik heb het gepast en dat was het. De winkeldame zei ook dat ze niet moest twijfelen want dat ze het gewoon aan mijn gezicht zag. Ik ben dan mijn top gaan halen, om schoenen, lingerie en juwelen te kiezen en dat was geen probleem. Ik heb zelfs nog eens mijn rok en top mogen aandoen, dus nog eens een supergevoel.
Succes. Heidi
|
|
Reinhilda
|
26-3-2010 17:18:49
Beste,
Ik heb nog een paar jurkjes hangen, maar het zijn kleine maten : 36 + 38
Je mag natuurlijk altijd komen kijken en passen.
Laat me maar iets weten.
Prijs : 350 €
reinhilda@deblauwvoet.be
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|